وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

فروشگاه اینترنتی شرکت TMBA راه‌اندازی شد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

فروشگاه اینترنتی شرکت TMBA راه‌اندازی شد

در مورد روش سفارش‌دهی هم سعی شده تا حد ممکن ساده‌سازی کنیم. و در این میان هم مشتریان شخصی را مدنظر داشتیم و هم مشتریان شرکتی را؛ یعنی پس از طی مراحل سفارش‌دهی، درنهایت به نشانی ایمیل آنها فاکتوری ارسال خواهد شد تا  از هرنظر قابلیت پیگیری  را داشته باشد ضمن اینکه دست مشتریانمان را در انتخاب گزینه پست یا پیک موتوری بازگذاشته‌ایم.

 

قابلیت دیگر فروشگاه اینترنتی TMBA، شناسایی مشتریان و همراهان همیشگی آن است. کافی است یکبار مشخصات خود را در آن وارد کنید، تا پس از آن سیستم فروشگاه به طور هوشمند شما را شناسایی کند و این کار فقط از طریق وارد کردن نشانی پست الکترونیکی و گذر واژه‌ (password) انتخابی شما در دسترس است.

 

تخفیفات هم بخش دیگری از این فروشگاه را تشکیل می‌دهد که برای مشتریان خاص از جمله کتابفروشی‌ها، و برخی دیگر از انواع ایشان، درنظر گرفته شده است. ضمن اینکه دربخش دیگری از فروشگاه با عنوان فروشهای ویژه، قرار است از این پس هر از چندگاهی کالاهای ویژه‌ای با شرایط پرداخت متفاوت (مثلاً تخفیفهای موردی، و ...) معرفی شوند.

 

برای بازدید از فروشگاه اینترنتی می‌توانید به نشانی www.shop.TMBA.ir و یا پورتال اصلی شرکت به نشانی www.TMBA.ir مراجعه کنید.

 

تقاضا می کنم TMBA و خدماتش را به دوستانتان معرفی کنید.

 

ما نیازمند یاوری همیشگی شما هستیم.

 

همچنین تقاضا می‌کنم از نظرات و پیشنهادات اصلاحی خودتان ما را مطلع سازید تا خدمتگزارانی شایسته‌تر باشیم.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.