مجموعه فیلمهای صوتی و تصویری آموزش بازاریابی (با نگرش بازار ایران)
موضوع این گفتگو، هر یک از کتابهای زیر است:
مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران
مباحث و موضوعات بازاریابی خدمات با نگرش بازار ایران
مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران
بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران
تکنیکهای فرصتیابی در بازاریابی و فروش با نگرش بازار ایران
دلگفتهها و دلنوشتههای معلم بازاریابی
کلینیک محصول، آزمون بازاریابی محصولات جدید
چگونگی اداره کسبوکار در بحران اقتصادی
کسبوکار نامهای تجاری
اصول، فنون و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران
2- هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی (120 دقیقه):
از 30 آبان ماه1389، سلسله سمینارهایی با عنوان سمینارهای ماهیانه بازاریابی (رایگان) در دانشگاه صنعتی شریف را آغاز کردیم. تاکنون سه سمینار آن اجرا شده، و انشاءا... چهارمین سمینار آن نیز امروز (یکشنبه 24 بهمنماه) از ساعت 17 تا 20 برگزار خواهد شد و تا پایان سال 1390 این سمینارها تداوم دارد.
نخستین سمینار با سخنرانیام با عنوان هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی برگزار شد. نزدیک به 300 نفر از مدیرعاملان، و مدیران بازاریابی و فروش، حضوری پرلطف داشتند. پیش از این نیز همین عنوان را برای بازرگانان و صاحبان صنایع و کسبوکارها در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان (15 شهریور ماه مقارن با 26 ماه مبارک رمضان) سخنرانی کردم.
خوشبختانه هم آن فیلم و هم این فیلم- مراسم دانشگاه صنعتی شریف- موجود است. کتاب هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی نیز در 220 صفحه به چاپ دوم رسیده است. آنها که تمایل دارند اطلاعات بیشتری داشته باشند میتوانند کتاب را مطالعه کنند و یا چاپ دوم کتاب را از شرکت TMBA خریداری کنند.
3- شبکه (Network):
26 دیماه دکتر محمد ابراهیم محجوب، استاد دانشگاه اتاوا کانادا و دانشگاه صنعتی امیرکبیر پرلطف برای سخنرانی در دانشگاه صنعتی شریف حضور یافتند. این سمینار، سومین سمینار از سلسله سمینارهای ماهیانه بازاریابی بود که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
دکتر محجوب، استاد برجسته مکانیک، در این سمینار از چهارراه علم و مطالعات میان رشتهای سخن گفت و با بهرهگیری از دنیای فیزیک و ریاضیات جدید، شبکه (Network) را معرفی کردند. دکتر محجوب با تیزبینی هوشمندانهای از علم مکانیک، فیزیک و ریاضیات به دنیای بازاریابی پل زد و انصافاً درمییابیم که وقتی بازاریابی، دریچههای ظرفیتی خود را به علوم جدید و دقیقه باز میکند، گستره این علم تا چه حد وسیع خواهد شد، کاربردهای آن تا چه اندازه بیشتر میشود و سودمندی آن بیش از پیش خواهد شد. و این همه، تقاضای مدیران عصر نوین است. اگر فرصت دارید میتوانید به نشریه توسعه مهندسی بازار(شماره 13- بهار 1389) مراجعه کنید که حاوی گفتگوی همکارانم با دکتر محجوب تحت عنوان شبکه در بازاریابی است.
این فیلمهای آموزشی (همچون سایر فیلمهای آموزش بازاریابی که از دانشگاه هاروارد تهیه شد و به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی بود)، مجموعاً دانش تازهای را برای مدیرعاملان و مدیران بازاریابی و فروش مهیا میسازد.
تقاضا میکنم برای اطلاعات بیشتر و خرید این فیلمها و نشریه با دفتر شرکت TMBA تماس بگیرید.
سبز باشید