وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: عطش کف بازاریها برای یادگیری مباحث بازاریابی و فروش 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: عطش کف بازاریها برای یادگیری مباحث بازاریابی و فروش

ایشان فقط به تجربه اکتفا نکرده‌اند بلکه، با فراگیری و مطالعه مستمر در حوزه مدیریت و بازاریابی تلاش می‌کنند به معنای واقعی رابطه بین بازار و دانشگاه را در کسب‌و‌کارشان نشان دهند.

جلسات هیأت‌مدیره با حضور مشاور شرکت به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و مباحث با دقت مورد بحث و بررسی و سپس تصمیم‌گیری قرار می‌گیرند.

یکی از پیشنهادهای من به هیأت‌مدیره تکمیل بانک اطلاعاتی از تمام فعالان سطح کشور در حوزه مربوطه بود که در این خصوص تیمی را تشکیل دادیم و ابتدا از استان خوزستان فعالیت آغاز شد.

عزیزان حدود دو هفته در استان مستقر شدند و با حضور در شهرستانهای مختلف و ارتباط چهره به چهره زمینه‌سازی خوبی برای ارتباطات بیشتر ایجاد کردند.

دیروز در محل سمینار وقتی که می‌دیدم تیم مربوطه نام تک‌تک افراد دعوت شده را می‌بردند و با آنها گپ و گفت صمیمانه داشتند خوشحال شدم.

آقای رضا جعفری، مسئول روابط عمومی شرکت، زحمت مجری‏گری را متحمل شدند. البته قرار بود آقای محمود شهریاری مجری معروف صدا و سیما این وظیفه را بعهده داشته باشند، که متأسفانه چون پرواز صبح کنسل شده بود ایشان به همراه جمع دیگری از دوستان از حضور در این سمینار گرم و پرشور محروم شدند.

خوشبختانه پیش‌بینی ما مبنی براینکه اگر شب قبل برویم با ریسک کمتری برای حضور مواجه می‌شویم درست از آب درآمد.

آقای جعفر واعظی مدیرعامل دانا که خود کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دارد به عنوان سخنران اول کار را شروع کردند.

استفاده از متون ادبی ساده اما پرمحتوا درکنار اشعار زیبا ، جذابیت خاصی به سخنرانی ایشان بخشید. ضمن اینکه واعظی با قیصر امین‌پور که خود خوزستانی بود و نام آشنا برای ایرانیان، همکلاسی بوده‌اند.

سپس نوبت من بود که در محضر اساتید واقعی و بزرگ بازار درس پس بدهم و توصیه‌هایم را به ایشان ارائه کنم.

آن‌قدر ایشان محبت داشتند و با گرمی به سخنرانی‌ام گوش کردند که زمان را از یاد برده بودم.

قرعه‌کشی نیز با گرمی برگزار شد و به پانزده نفر از عزیزان، جایزه درنظرگرفته شد تقدیم شد.

پس از صرف ناهار، چهره‌های شاد عزیزان که با خوش‌رویی و تشکر بابت برگزاری مراسم و سخنرانی‌ها همراه بود خستگی سفر را از تنمان بیرون کرد.

این مورد می‌تواند به عنوان یک جنبه عملی از بازاریابی چهره به چهره و روابط عمومی و ارتباطات شایسته با مشتریان مورد توجه بنگاههای اقتصادی قرار گیرد.

بار دیگر از هیأت‌مدیره‌ محترم و تمام کارکنان و میهمانان عزیز که روزی خوب همراه با یادگیری و تحکیم دوستی را سبب شدند تشکر می‌کنم و برای همگی آرزوی توفیق روزافزون دارم.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.