وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: برگزاری سمینار توصیه‌های کاربردی بازاریابی در عصر حاضر 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: برگزاری سمینار توصیه‌های کاربردی بازاریابی در عصر حاضر

موضوع سمینار:

متخصصان بازاریابی از ثمرات و برکات حوزه‌های دیگر علوم استفاده می‌کنند تا بتوانند متناسب با هر دوره، بهترین شیوه‌ها را به مدیران ارشد جهت تصویب و مدیران فروش جهت اجرا ارائه کنند. حال که کشور ما با شرایط خاص محیط کلان و محیط خرد مواجه است که تأثیرات خود را توانسته به بنگاههای اقتصادی بیش از گذشته نشان‌دهد، در ذهن مدیران سؤالات فراوانی ایجاد شده است. وظیفه من و همکارانم در TMBA در هر دوره از زمان، تلاش‌ برای یافتن پاسخ‌هایی است که در قالب سخنرانی و مشاوره به مدیران بنگاههای اقتصادی چراغی را بدهد تا مسیر تاریک و پر فراز و نشیب کسب‌و‌کار را روشن کرده و ریسک تصمیم‌گیری‌های خودشان را کم کنند.

شاید بسیاری مباحثی چون طرح هدفمندی یارانه‌ها – بحران اقتصادی جهان – وضعیت کشورهای همسایه و به تبع آن تأثیرات آنها بر فضای کسب‌و‌کار ایران و ...چنان ذهنشان را درگیر کرده باشد که نتوانند برای آینده تصمیمات محکمی بگیرند.

وظیفه ما بررسی همین موارد است، هرچند بارها گفته‌ام به اعتقاد من در تمام دوران‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات به یک اندازه هستند و آنها دوروی سکه می‌باشند. اگر تهدیدات برای کسب‌وکارها بیشتر شده است، پیچیدگی‌ها فزونی یافته‌اند، رقابت منظری جهانی یافته‌ است، سرعت گردش اطلاعات افزایش بی‌سابقه و روز افزون دارد و به همان میزان، فرصت‌ها هم زیاد شده‌اند و برای انسانها و شرکت‌های دانش‌مدار همین موارد فرصت هستند.

در سمینار اصفهان با تشریح وضعیت موجود محیط کلان و محیط خرد و درنظر گرفتن عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژی و ... و درنظر گرفتن منظرهای جدید رقابت- واسطه‌گری- شیوه‌های تأمین‌کنند‌گی ، انتظارات کارکنان و مردم و... سعی شد توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران و کارشناسان حاضر ارائه گردد.

به هر حال همه ما می‌دانیم آنچه در کتب آمده است ، اصول هستند و متخصصان می‌بایست با در نظر گرفتن شرایط بکوشند این اصول را متناسب با زمان و به شیوه کاربردی ارائه دهند.

ما در حال حاضر روی این موضوعات با جدیت کار می‌کنیم و ان شاءا... در آینده نزدیک در قالب مقالات در مجله توسعه مهندسی بازار، یا چاپ کتاب و ... نتایج یافته‌های جدید را تقدیم همراهان خواهیم کرد.

بار دیگر از تمام عزیزان حاضر در سمینار اصفهان و برگزارکنندگان این سمینار، نهایت سپاس و تشکر را دارم و امیدوارم در کسب‌وکار و زندگی موفق باشند.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.