وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: سمینار آداب و تشریفات مذاکرات تجاری 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: سمینار آداب و تشریفات مذاکرات تجاری

به واقع وقتی انسان بیشتر دقت می‌کند که چقدر تیپ ظاهری او در تأثیرگذاری بر فرد یا تیم مقابل تأثیر دارد و طبق فرمایشات استاد بیشترین تأثیرگذاری از طریق چشم صورت می‌گیرد، در مذاکرات تجاری به تیپ‌مان بیشتر دقت خواهیم کرد.

استاد گفتند آقایان وقتی کت و شلوار سرمه‌ای می‌پوشند با ابهت‌تر به چشم می‌آیند، رنگ جوراب و شلوار باید یکی باشد، به کفش خویش خیلی دقت کنید، اولین موردی که مورد قضاوت خانم‌ها قرار می‌گیرد کفش طرف مقابل است.

 

نحوه نشستن در میز مذاکرات، قرارگرفتن پرچم و ... ، خلاصه آنقدر نکات ریز و قابل توجه وجود دارد که هریک در جای خود مورد عنایت است.

 

البته در پایان سمینار از استاد تقاضا کردم مثالهایشان بیشتر در حوزه تجارت و بازرگانی باشد که با بزرگواری پذیرفتند.

 

انشاءا... در آینده نزدیک یک سمینار تمام‌روز با سخنرانی و تدریس استاد بیدار مغز با همین عنوان برگزار می‌کنیم.

 

خوشبختانه ما در TMBA در باب اصول، فنون و هنر مذاکره اساتید گرانقدری داریم در دوره‌های جامع مدیریت بازاریابی حضور پرفسور مسعود حیدری، در دوره‌های جامع مدیریت فروش حضور استاد غوثی (که کتاب اصول، فنون و هنر مذاکره را به اتفاق نوشته‌ایم) و حالا اضافه‌شدن استاد بیدارمغز تیمی را در این حوزه تشکیل داده است که هر یک در جای خود گوهری ارزنده هستند.

 

حضور سرکار خانم پارسی‌پور گوینده خبر معروف اخبار 20:30 به عنوان مجری که خود کارشناس ارشد بازاریابی هستند نیز جای تقدیر داشت. ایشان منبعد همکاری بیشتری با TMBA خواهند داشت.

 

دیشب بار دیگر به تیم برگزارکننده همایش که همراهان نازنینم در TMBA هستند افتخار کردم، چه زیباست وقتی افراد فارغ از مسئولیت، تحصیلات و پست سازمانی در هنگام لزوم همگی با نهایت عشق فعالیت می‌کنند.

 

من توصیه می‌کنم پیوست شماره 2 از کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران را بخوانید تا رمز موفقیت ما در کار تیمی را دریابید.

 

بار دیگر از سازمان آگهی‌های روزنامه ایران خصوصاً مدیران قدبلند و شایسته آن آقایان زعیم‌زاده و دلاوری که با بکارگیری فلسفه بازاریابی اجتماعی هزینه‌های برگزاری را متقبل می‌شوند سپاسگزاری می‌کنم.

 

چنانچه سازمانها و شرکت‌های دیگر هم تمایل داشته باشند در این حوزه در راستای برندینگ خودشان و همچنین اشاعه علم و هنر بازاریابی و رسالت اجتماعی‌شان فعالیت کنند، در خدمت‌شان هستیم.

 

بیائید با هم برای عالم عامل عاشق بودن تلاش مضاعف کنیم.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.