وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: آموزش را سرمایه‌گذاری بدانیم 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: آموزش را سرمایه‌گذاری بدانیم

دو سخنرانی در آن روز داشتم یکی با عنوان مدیریت بازاریابی درعصر رقابت و دیگری که در بعدازظهر برگزار شد سمینار مدیریت وصول مطالبات بود که خیلی متناسب با روز کسب‌و‌کار ایران می‌باشد.

لازم بذکر است سرمقاله شماره آتی مجله توسعه مهندسی بازار که ان‌شاءا... در طی هفته آتی چاپ خواهد شد همین موضوع مدیریت وصول مطالبات است.

متأسفانه هنوز هم سازمانهایی هستند که مقوله آموزش را هزینه می‌دانند و با استعلام‌گرفتن، هرکس که قیمت پایین‌تر بدهد را قبول می‌کنند، امید است این سازمانها نیز به این باور برسند که مهم‌تر از میزان هزینه، فایده‌ای است که دریافت خواهند کرد و ای کاش هزینه وقت کارکنانشان را هم محاسبه کنند و به‌جای کمیت‌گرایی، کیفیت‌گرایی را سرلوحه کارشان قرار دهند.

یکی از سازمانهایی که هنوز نمی‌دانم آنها را خصوصی بنامم یا دولتی، (به زعم من خصولتی) در چند روز گذشته از همکارانم رقم پرداختی برای سمینار روانشناسی ارتباط با مشتری را کتباً خواسته بودند و سپس در جواب که نتیجه چه شد پاسخ داده بودند که کسی را یافتیم که با یک چهارم قیمت شما همین سمینار را با همین عناوین برگزار می‌کند. من نمی‌دانم به این دوستان چه بگویم، بهترین پاسخ این است که ان‌شاءا... موفق باشید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.