:: تأسیس سایت "دفتر ارتباط با دانشگاه"
در این سایت چه میخوانید؟
مرزهای علمی اکنون فراتر از تکرشتهها است. یعنی به صرف رشتهی بازاریابی نمیتوان تصور کرد که موضوعات بازاریابی مورد بحث و بررسی قرار میگیرند. با این نگاه، در سایت "دفتر ارتباط با دانشگاه" کوشیدیم مجموعهای از رشتههای علمی را در وهلهی نخست درنظر بگیریم و تمامی فعالیتهای علمی را در این رشتهها معرفی کنیم. این رشتههای علمی عبارتند از:
- بازاریابی
- تبلیغات
- مدیریت
- MBA
- اقتصاد
اطلاعرسانی و انتشار اخبار و اطلاعات دربارهی این رشتهها، ماهیت اصلی سایت "دفتر ارتباط با دانشگاه" را تشکیل میدهد. این اخبار را میتوان بهشرح زیر طبقهبندی کرد:
- معرفی نشریات، کتابها، و مقالات
- معرفی پایاننامههای دفاعشده و در حال دفاع
- معرفی استادانی که نام آنها در نشریات علمی- پژوهشی، کتابهای جدید انتشاریافته، مقالات مندرج در نشریات علمی- پژوهشی یا علمی- ترویجی، پایاننامهها بهعنوان استاد راهنما، استاد مشاور، و استاد داور آمده است.
- اخبار و رویدادهای متنوع از برپایی کنفرانسها، همایشها، ترفیع استادان، و ...
شایسته است همینجا از استادان، صاحبنظران، دانشجویان، روابط عمومی مراکز دانشگاهی و مراکز علمی درخواست کنم که رأساً اخبار و رویدادها را بهصورت تلفنی یا ایمیل در اختیار سایت قرار دهند تا ظرف مدت کوتاهی، در سایت درج شود.
گفتنی آنکه در همان روزهای نخست تأسیس این سایت، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، هفت مقاله در حوزهی بازاریابی دریافت شد. به مرور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین، 4 مقاله در حوزهی مالی دریافت شد. برخی از صاحبنظران کتابهای خود را ارسال کردند. دوستانی از اهالی بازاریابی، سمینارهایی را به اطلاع رساندند، دانشجویانی از دانشکدهی مدیریت دانشگاه تهران در دفتر شرکت TMBA حضور یافتند و ما را از اخبار و اطلاعاتی دربارهی فعالیتهای علمی دانشگاه آگاه ساختند.
سبز باشید