وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: بهره‌وري شما چقدر است؟ 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: بهره‌وري شما چقدر است؟

انجام آزمون

راهنما: براي پاسخ به هر سؤال ، در خانه روبروي آن علامت بزنيد و در انتها پاسخها را شمارش کنيد. 




سؤال


هيچوقت


به ندرت


گاهي


اغلب


بيشتر اوقات


1


براي اينکه کارم را مؤثرتر انجام دهم، از زمان افراد ديگر استفاده مي کنم.


1


2


3


4


5


2


زمان را طوري تنظيم مي کنم که از بالاترين و پايين ترين درجه انرژي و انگيزه طبيعي خود بهترين استفاده را ببرم.


1


2


3


4


5


3


به دنبال شيوه هايي براي بهبود کار و انجام وظايفم هستم.


1


2


3


4


5


4


در بخش مهمي از زمان فقط مي توانم بر روي يک کار تمرکز کنم.


1


2


3


4


5


5


بيشتر اوقات به دنبال اطلاعات يا مستندات مي گردم  يا موارد جا افتاده را مشخص مي کنم.


5


4


3


2


1


6


فعالانه به دنبال راههايي براي اجتناب از اتلاف وقت وتلاشهاي خود و گروهم هستم.


1


2


3


4


5


7


اغلب چند کار را باهم انجام مي دهم.


5


4


3


2


1


8


از استعدادها، زمان و تخصص ديگر افراد گروه براي انجام کار استفاده مي کنم.


1


2


3


4


5


9


از تکنيکهايي مانند مرور سريع و يادداشت برداري از نوشته‌ها استفاده مي کنم.


1


2


3


4


5


10


براي درک چگونگي صرف وقتم از سيستم رديابي رسمي استفاده مي کنم.


1


2


3


4


5


11


براي مقابله با اختلال و مزاحمت برنامه مشخصي دارم.


1


2


3


4


5


12


حجم مکاتبات و اسنادي که روزانه دريافت مي کنم مرا گيج مي‌کند.


5


4


3


2


1


13


وظايف دشوار يا ناخوشايند را تا دقيقه آخر به تأخير مي اندازم يا اينکه به حال خود رها مي کنم.


5


4


3


2


1


14


براي اينکه مطمئن شوم کارها بخوبي انجام شده اند، فعاليتها و تصميمات افراد ديگر گروه را مستقيماً پيگيري مي کنم.


5


4


3


2


1


15


ذهن سرگرداني دارم و براي من تمرکز به مدت طولاني سخت است.


5


4


3


2


1


16


تمام وظايفي را که به من محول مي شود انجام مي دهم و اميدوارم که بتوانم از پس حجم کار برآيم.


5


4


3


2


1


ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید.

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.