وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: دلایل اساسی زیرفروشی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: دلایل اساسی زیرفروشی

2-    سبدفروشی:

بعضی از فروشندگان مغازه‌ای و واسطه‌ها از شرکت‌های مختلف محصولات مختلفی را می‌گیرند برای مثال یک فروشنده لوازم ساختمانی ممکن است کاشی و سرامیک – لوله – سیمان و حتی سینک ظرفشویی و ... را عرضه کند.بدیهی است تمام این اقلام را یک شرکت به آنها نمی‌دهد.

ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.