وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: اناگرام در عمل: ویژگیها و پاشنه آشیل شخصیت‌های نوازش طلب 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: اناگرام در عمل: ویژگیها و پاشنه آشیل شخصیت‌های نوازش طلب


او جزء تیپ‌های احساسی بود که نوازش‌طلب هستند، دوست دارند مورد توجه مافوق‌شان قرار گیرند، بسیار صمیمی و مهربان هستند، اما اگر سرخورده شوند غمگین خواهند شد. عاشق خدمت به دیگران هستند، نیازهای خود را بیان نمی‌کنند. فروتن و متواضع هستند، استعدادهای دیگران را زود تشخیص می‌دهند. بسیار خوشحال می‌شوند اگر بتوانند کاری برای انسانهای مهم انجام دهند.



ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.