وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

روش L.O.C.A.T.E در ارتباطات موثر با مشتریان 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

روش L.O.C.A.T.E در ارتباطات موثر با مشتریان


Listen:


یکی از ایرادات بسیاری از بازاریابان و فروشندگان این است که مسلسل‌‌وار برای مشتری حرف می‌زنند، غافل از اینکه مشتریان بیشتر دوست دارند ما به حرف آنها گوش دهیم و متوجه شویم که خواسته‌های ایشان و تقاضای‌شان چیست؟



ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.