وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

برگزاری دوره جامع مدیریت بازاریابی در پیک برتر 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

برگزاری دوره جامع مدیریت بازاریابی در پیک برتر


به گفتۀ سرجیو زیمن، مدیر پیشین بازاریابی کوکاکولا، تبلیغاتی که از در و دیوار شهر بالا می‌روند و از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته‌کننده شده‌اند. پس باید به دنبال راه‌های تأثیرگذار دیگری باشیم که برای مخاطب جذاب‌تر و ماندگارتر باشد.


پیک برتر نمونه یک کارآفرینی برجسته در حوزه خدمات می‌باشد که توانست به خوبی این مسئله را حل کند. پیک برتر نیز مانند خیلی‌های دیگر تبلیغ می‌کرد اما مانند نویز وارد حریم خصوصی مخاطب نمی‌شد، نه آلودگی صوتی داشت و نه آلودگی تصویری و نه ... .این خود مخاطب است که به سراغ آن می‌رود و این کار تکرار می‌شود. 


 مدیران نیک‌اندیش پیک برتر کارشناسان علاقه‌مند و مستعدی را اعم از مشاور، طراح و ...به کارمی‌گیرند و همچنین نیاز مخاطبین را به خوبی می‌سنجند.


در دنیای ماشینی امروز که اکثراً 24 ساعت شبانه روز را کم می‌آورند و برای گشت و گذار در خیابان‌ها و پیدا‌کردن کانال‌های رفع نیاز، وقت ندارند، پیک برتر توانست زبان مشتریان را به خوبی بشناسد و با آنها ارتباط برقرار کند و مشاور و همفکر خوبی در انتخاب برای مخاطبین باشد. هم اکنون این شرکت در 25 محدوده فعالیت می‌کند و این زمینه‌ساز تأثیر‌گذاری مطلوب و گسترده است.


و از نشانه‌های مدیریت موفق همین بس که این مجموعه در حال حاضر بیش از 1000 نفر (به طور مستقیم) و چند هزار نفر( به طورغیر‌مستقیم) نیرو دارد.


پیک برتر توانسته است حرکتی جدید در به‌کارگیری رسانه را سبب شود و در حال حاضر به عنوان الگوی مؤسسات دیگری که در همین حوزه مشغول شدند مطرح می‌باشد.


دوستان پیک برتر تصمیم دارند در حوزه‌ی کسب و کارهای بزرگ وارد شوند و با راه‌انداختن پیک‌های تخصصی در صنایع مختلف نظیر صنعت ساختمان،آموزش، راهنمای مشاغل، سایت برترین‌ها،کتاب مخصوص نمایشگاه و... در اتصال بین بنگاه‌های اقتصادی و مشتریان حرکت می‌کنند.


چه نیکوست که واسطه‌های این چنینی را یاوران سازمان‌ها بدانیم. یعنی هر کس یا مؤسسه‌ای که کمک می‌کند تا ما با مشتریان ارتباط بهتر و شایسته‌تری داشته باشیم، یاور ماست و از آنجایی‌که هیچ خدمت و کالای مجانی در جهان وجود ندارد (در دنیای واقعیت)، شایسته است که یاوران نیز با دریافت پاداش مناسب بتوانند امکان و شرایط ادامه کار را داشته باشند و این همان رابطه برد چند جانبه است.


به تمام کسب و کارهایی که با سرمایه‌گذاری روی دانایی خویش در ارتقاء مهارتهای کارکنانشان تلاش می‌کند، خدا قوت می‌گویم.


سبزباشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.