وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بازاریابی و فروش بیمه 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بازاریابی و فروش بیمه


الف) محصولات متداول: منظور محصولاتی است که به صورت تکراری استفاده می‌شوند و خرید آنان نیز سریع است مثل مواد شوینده، خوراکیها و...


ب) محصولات مغازه‌ای: خرید این محصولات غیر تکراری است، موقعیت تهیه آنها هم کمتراست یعنی تعداد فروشگاههای عرضه‌کننده این محصولات به تعداد سوپر مارکت نیست. لوازم خانگی نظیر یخچال جزء این طبقه هستند.


پ) محصولات ویژه:  محصولات لوکس جزء این طبقه هستند. قیمت آنها از سایر طبقات گرانتر است.


ت) محصولات ناخواسته: فروش این طبقه از محصولات از سایر طبقات سخت‌تر است. نظیر بیمه عمر.



ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.