وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

برگزاری مجمع انجمن علمی بازاریابی ایران برای انتخاب هیات مدیره 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

برگزاری مجمع انجمن علمی بازاریابی ایران برای انتخاب هیات مدیره


آقایان دکتر محمود محمدیان ( عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ) دکتر حسین وظیفه دوست ( عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ) و پرویز درگی ( عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی و مدیرعامل TMBA ) نیز هر سه نفر رای یکسانی داشتند و لذا به عنوان نفرات بعدی انتخاب شدند.


نفر بعدی سرکار خانم زهره دهدشتی بودند که عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی هستند.  اما از آنجا که طبق قانون از یک دانشگاه سه نفر نمی توانند عضو هیات مدیره باشند به ناگزیر حذف شدند.


لذا نفر بعد که آقای دکتر حمید خداداد حسینی ،عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس می باشند، به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شدند.


و در نتیجه خانم دکتر دهدشتی، و آقای دکتر کامبیز حیدرزاده (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی –واحد علوم و تحقیقات و مطرح ترین مترجم کتب کاتلر در ایران) اعضای علی البدل هیات مدیره شدند.


برای انتخاب بازرس اصلی و علی البدل نیز دو کاندیدا وجود داشت که دکتر هرمز مهرانی از دانشگاه آزاد اسلامی بازرس اصلی ، و استاد بزرگ و برجسته بازاریابی ایران یعنی آقای دکتر عبدالحمید ابراهیمی نیز بازرس علی البدل انتخاب شدند.


با توصیه آقای دکتر ابراهیمی اولین جلسه هیات مدیره بلافاصله تشکیل شد.


در این جلسه تصمیمات زیر اتخاذ گردید :


دکتر وحید ناصحی فر به عنوان رئیس هیات مدیره


دکتر حسین وظیفه دوست به عنوان نائب رئیس هیات مدیره


پرویز درگی به عنوان عضو هیات مدیره و خزانه دار انتخاب شدند .


آقایان دکتر محمدیان و دکتر حمید خداداد حسینی نیز اعضاء هیات مدیره هستند.


ما در شرکت TMBA و مجله توسعه مهندسی بازار برای تمام عزیزان آرزوی موفقیت می کنیم . و اعلام می داریم با تمام وجود در خدمت انجمن علمی بازاریابی ایران هستیم . امید است با قدرتمندی انجمن و با حضور سیل علاقه مندان به علم و هنر بازاریابی ایران بتوانیم انجمن در خور بازاریابی داشته باشیم .


از تمام عزیزانی که به هرنحو می توانند یار و یاور انجمن باشند صمیمانه تقاضا می کنیم در کنارمان باشند .


امید است با همکاری سایر انجمن های مرتبط از جمله  انجمن تحقیقات بازاریابی ایران که یک انجمن صنفی است و زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی فعالیت  می کند در موفقیت های آتی منسجم تر و بهتر عمل کنیم . اینجانب به عنوان تنها فردی که عضو هیات مدیره هر دو این انجمن ها و از جمله رئیس کمیته TC225/ISIRI ( نظرات و پژوهشهای بازار و علوم اجتمااعی ) موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران هستم، تلاش می کنم تا با وفاق و همدلی در این مسیر گام برداریم.


و مطمئن هستم ایران سربلند با همدلی زیبا تر می شود.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.