اهمیت علوم میان رشته ای
هریک از اقدامات و مطالعاتی که در تعامل این دو رشته انجام داده بودیم گفتیم و جالب اینکه ایشان هم برروی استعاره و کاربرد آن در کسب و کار ، کار می کردند . ما در TMBA از حدود یکسال قبل روی تکنیک ZMET کار می کنیم که اساس آن بکارگیری استعاره در تعامل با مشتریان است. بحث طولانی شد و تا پایان ناهار هم ادامه داشت و همراهی جناب مهندس نوید ایزدپناه که همیشه اعتقاد دارند مشتری لذت می خرد، پس لازم است روی راههای لذت آفرینی و افزایش لذت او کار شود ادامه پیدا کرد. بعد از ناهار چون قراری داشتم از محضر این بزرگان خداحافظی کردم و قرار گذاشتیم در استیل البرز این تعامل مشترک بین حوزه های بازاریابی و روانشناسی را به عنوان یک مطالعه موردی اجرا کنیم .
در مسیر یادم افتاد به آخرین جلسه درسی تحقیقات بازاریابی در رشته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی که اخیراً در اصفهان برگزار شد. در این سفرها افتخار داشتم با جناب آقای دکتر تهرانی استاد بنام مدیریت ریسک و سرمایه گزاری هم سفر و هم هتل باشیم .
لذا با ایشان نیز گپ و گفت های جالبی داشتیم و دکتر تهرانی تاکید داشت که بین بازاریابی و مدیریت ریسک
حوزه های مشترکی وجود دارد و بیایید روی اینها کار کنیم . همانجا تصمیم گرفتم در هیئت علمی TMBA از محضر آقای دکتر تهرانی استفاده کنیم و ایشان نیز با بزرگواری پذیرفتند و قرار شد اولین سمینار ایشان را در نمایندگی کرمان TMBA در تاریخ 21/6/89 برگزار می کنیم . و انشاء ا... در آینده نزدیک جلسات مشترکی داشته باشیم .
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشید.