من و این شعر عجیب
آقای یارمحمدلو تجربه خوبی در بازار دارد. بسیار خوش بیان و مهربان هستند. باهم یادی از اساتید بازاریابی ایران کردیم. ایشان از علاقه و احترام اینجانب به پیشکسوتان به نیکی یاد کردند و با بزرگواری فرمودند من در جاهای مختلف گفته ام دکتر روستا پدر بازاریابی ایران است، اما پرویز درگی آتش بازاریابی ایران است که به کسب و کار گرما می بخشد و از TMBA و وسعت کارش و حجم ارتباطاتش به عنوان یک نمونه برجسته کارآفرینی یاد کرد. یادم افتاد به گفته چند هفته پیش دکتر محمد بلوریان تهرانی که با بزرگواری در TMBAحضور یافته بودند. دکتر بلوریان گفتند : آقای درگی، شما استخری درست کرده اید که اساتید بازاریابی دوست دارند ماهیان آن باشند .
عرض کردم ما خدمتگزار اساتید هستیم و این شروعی بود برای همکاری دکتر بلوریان تهرانی با .TMBA دکتر بهرام خیری را نیز چند باری در سمینارها دیده بودم و زمانی که رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود یک بار مرا برای مراسمی در آن دانشگاه دعوت کرد. اخیراً از دانشجویانی که برای ارائه مقاله به دفتر مجله توسعه مهندسی بازار مراجعه کرده بودند شنیدیم که کلاسهای دکتر خیری بسیار پربار است . از همکار خوبم آقای آخوندی خواستم قرار و مداری با دکتر خیری بگذارند. هفته پیش این ملاقات در TMBA صورت گرفت و ایشان نیز به تقاضای ما برای همکاری آموزشی در دوره های جامع مدیریت بازاریابی با خوشرویی بله گفتند و عضو هیئت علمی دپارتمان آموزش ما شدند.
الان هیئت علمی دپارتمانهای مختلف TMBA هریک معدنی از تجربه و علم هستند و مایه افتخار ما که خدمتگزاران جامعه دانشگاهی و حوزه صنعت و کسب و کار هستیم .
من اعتقاد دارم در فضای رو به گسترش کسب و کار با تمام فراز و نشیب هایش سازمانها و بنگاه های اقتصادی بسیار بیشتر از گذشته نیاز به خدمات آموزش ، مشاوره ، تحقیقات و انتشارات بازاریابی دارند و TMBA توانسته است این بستر تعامل بین اساتید حرفه ای و مدیران حرفه ای را فراهم سازد.
بیایید ما هم تلاش کنیم.