وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آینده نگر و بهتر از آن آینده ساز باشیم 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

آینده نگر و بهتر از آن آینده ساز باشیم


تا با معاینه جامع بتوانیم به کجا می خواهیم برویم را متناسب با شرایط درون و بیرون سازمان طراحی کنیم و سپس نحوه طی کردن این مسیر یعنی چگونگی رفتن از وضعیت موجود به وضعیت آینده را تشریح کنیم .




ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید


درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.