اخبار بد می توانند برای برندها نتایج خوبی در برداشته باشند
اخبار بد می توانند برای برندها نتایج خوبی دربرداشته باشند
شرکت ها باید در مورد محصولات و نقاط ضعف برند خود صادقانه سخن بگویند . پیتزا دومینو(Domino ) چندی پیش در یک کمپین تبلیغاتی ، پیتزای جدید خود را ارائه نمود و صادقانه به مصرف کنندگان اعلام کرد که محصول قبلی شرکت ، افتضاح بوده است. Patrick Doyle ، رئیس پیتزا دومینو یک فیلم از نظرات گروه های هدف و مشتریان دیگر در مورد محصول قبلی خود نشان داد که می گفتند: مزه آن شبیه مقوا است و اصلا طعم ندارد.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشيد