وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

اخبار بد می توانند برای برندها نتایج خوبی در برداشته باشند 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

اخبار بد می توانند برای برندها نتایج خوبی در برداشته باشند





اخبار بد می توانند برای برندها نتایج خوبی دربرداشته باشند


شرکت ها باید در مورد محصولات و نقاط ضعف برند خود صادقانه سخن بگویند . پیتزا دومینو(Domino ) چندی پیش در یک کمپین تبلیغاتی ، پیتزای جدید خود را ارائه نمود و صادقانه به مصرف کنندگان اعلام کرد که محصول قبلی شرکت ، افتضاح بوده است. Patrick Doyle ، رئیس پیتزا دومینو یک فیلم از نظرات گروه های هدف و مشتریان دیگر در مورد محصول قبلی خود نشان داد که می گفتند: مزه آن شبیه مقوا است و اصلا طعم ندارد.




ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشيد






درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.