وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

کتاب " اصول ، فنون و هنر مذاکره " متولد شد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

کتاب " اصول ، فنون و هنر مذاکره " متولد شد


به خاطر دارم در سمیناری که از او دعوت کردیم تا در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حضور یابد ، او چگونه توانست بدون هیچ پاورپوینتی و یا متن نوشته شده به مدت 120 دقیقه  تمامی حاضران سالن را به خود مجذوب سازد ؛ تا جایی که بیشتر آنان اذعان کردند بی خستگی به تجربه های گران سنگ وی گوش فرا دادند.


پروفسور حیدری شیوا سخن می گوید و در عین شیوایی ، ظرائف و نکته های بدیعی را در تدریس اصول ، فنون و هنر مذاکره به فراگیران می آموزد . از او تقاضا کردیم براین کتاب یعنی اصول ، فنون و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران پیشگفتاری بنویسد تا بر غناي کتاب بیفزاید و او پرلطف ، چنین کرد.


برای مطالعه پیشگفتار وی شما را دعوت می کنم تا به سایت دپارتمان انتشارات به نشانی http://marketingbooks.ir مراجعه کنید یا کتاب اصول ، فنون و هنر مذاکره را بخرید و با حوصله بخوانید.


مولفان کتاب اصول ، فنون و هنر مذاکره با نگرش بازار ایران


محمد حسین غوثی و من ( پرویز درگی) که هر دو از شاگردان پروفسور مسعود حیدری، مولفان این کتاب کاربردی هستیم که همچنان با نگرش بازار ایران تهیه و تدوین شده است .


محمدحسین غوثی به گواه بسیاری که او را می شناسند ، شاگرد شایسته پروفسور مسعود حیدری است و از سالها پیش ، مجموعه ی وسیعی از آموزشهای شرکت TMBA را به ویژه در حوزه اصول ، فنون و هنر مذاکره بر عهده داشته است .


فراموش نمی کنم که سالها پیش برای شرکت پیام همشهری ، دوره ای را طراحی کردیم که با استقبال فراوان مطبوعات کشور و کانونهای تبلیغاتی رو به رو شد . در دو دوره ، آقای غوثی عهده دار آموزش بودند. جالب بود که پس از اتمام آموزشها ، وی به پرسشها با همان شیوه اصول ، فنون و هنر مذاکره پاسخ می گفت و تا ساعتها دوستان مطبوعاتی که در حوزه تولید و جذب آگهی فعال بودند ، او را رها نمی کردند . شایسته است خاطرنشان کنم بنابرتوضیح آنانکه در سمینارها و کارگاههای من حضور داشته اند ،هنوز هم من وامدار یادگیریهایی هستم که پروفسور حیدری به ما آموخت و در این کتاب ، کوشیديم برخی از آن یادگیریها را در قالبی آسان خوان با آنچه در دانشگاه بازار آموخته بوديم ؛ عجین سازيم .


ویژگی های کتاب اصول ، فنون و هنر مذاکره



درباره اصول ، فنون و هنر مذاکره در طول این سالها، کتابهای متعددی چاپ و منتشر شده است . یکی از اصلی ترین
 ویژگی های این کتاب ، تعداد صفحات کم آن است ؛ یعنی آنچه ضرورت داشت در جملات روان بدون زوائد آمده است.

نیازی نبود تا آن را با اضافات و توضیحات مفصل در هم آمیزیم . در اصول ، فنون و هنر مذاکره ، شما باید بتوانید کوتاه و پر محتوا ، با یک فهرست راهنما ، برسرمیز مذاکره حضور یابد ، هوشمندانه بشنوید ، و در کمال انصاف ، بازی برد – برد را جوانمردانه اجرا کنید . به تصورم ، در این کتاب ، مولفان این اثر (آقای غوثی و من ) کوشیده ایم به صورت کاربردی و عملی، مذاکره کنندگان را مهیا سازیم تا بدون دغدغه با قدرت و صلابت این فعالیت حرفه ای را اجرا کنند.


یادداشت اینجانب در مورد کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش را در همین صفحه می خوانید .


از اینکه همراهمان هستید و اجازه می دهید خادمتان باشیم صمیمانه سپاسگزاریم .


سبز باشید


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.