بیست توصیه به روابط عمومی سازمانها در راستای ارتقاء برند
2- بپذيريم که رقابت واقعيت دنياي تجاري است، اگر رقابت را جدي نگيريم، حذف مي شويم.
در دنیای شدید رقابتی برقراری روابط شایسته با زنجیره ارزش آفرینی را نمی توان نادیده گرفت .
پس برای آن برنامه ریزی و اقدام کنید.
3- بپذيريم که ادبيات و کارکردهاي حضور در بازارهاي انحصاري، قابليت کاربرد در فضاي رقابتي را ندارند، پس بايد تغيير کنيم.
دیدگاه تان نسبت به روابط عمومی را تغییر دهید . امروزه سازمانها به روابط عمومی تجاری و صنعتی نیاز دارند.
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشيد