وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

بیست توصیه به روابط عمومی سازمانها در راستای ارتقاء برند 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

بیست توصیه به روابط عمومی سازمانها در راستای ارتقاء برند


2- بپذيريم که رقابت واقعيت دنياي تجاري است، اگر رقابت را جدي نگيريم، حذف مي شويم.
در دنیای شدید رقابتی برقراری روابط شایسته با زنجیره ارزش آفرینی را نمی توان نادیده گرفت .
پس برای آن برنامه ریزی و اقدام کنید.


3- بپذيريم که ادبيات و کارکردهاي حضور در بازارهاي انحصاري، قابليت کاربرد در فضاي رقابتي را ندارند، پس بايد تغيير کنيم.
دیدگاه تان نسبت به روابط عمومی را تغییر دهید . امروزه سازمانها به روابط عمومی تجاری و صنعتی نیاز دارند.



ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشيد

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.