وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

شروع چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

شروع چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی


لازم به ذکر است قرار بود دکتر مرتضی ایمانی راد استاد عزیز و بزرگوارم که افتخار شاگردی شان را داشته ام نیز در میزگرد باشند اما به علت سفر خارج از کشور در سمینار غايب بودند ولی کار خوبی که صورت گرفت این بود که به صورت اختصاصی پیام شان را برای حضار گفته بودند و فیلم برداری صورت گرفته بود که CD آن در کنفرانس پخش شد .


خلاصه کلام عزیزان این بود که رکود و بحران در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و لازم است مدیران مسائل بحران را جدی تر بگیرند و با آموزش و مشاوره از تصمیم گیری های نامناسب عصر حاضر خودداری کنند . ایشان توصیه هایی هم برای دولتمردان داشتند که انشاءا... گوش کنند. در پایان میزگرد کتاب "چگونگی اداره کسب و کارها در دوران بحران اقتصادی" را به اعضاء میزگرد تقدیم کردم و برای آقای دکتر زنور جالب بود که روی این موضوع در حد چاپ یک کتاب در ایران کار شده است ، تقاضا کردم توصیه هایشان را برای چاپ بعدی به اینجانب ارزانی دارند.


سخنرانی دکتر روستا در مورد "عوامل موفقیت و شکست محصولات جدید و شناسه ها" – دکتر محمدیان در خصوص"دام های بازاریابی" و " برداشت مشتریان از ما اصل کلیدی است . چگونه آن را مدیریت کنیم "از سوی استاد خارجی "عمر محمود" هم مورد توجه حضار قرار گرفت . از دکتر محمدیان خواستم که دام های بازاریابی را در قالب یک کتاب چاپ کنند چون واقعا آسیب شناسی خوبی از اشتباهات مدیران در حوزه بازاریابی ایران بود.


علی عیاری نیز با عنوان "سوء تفاهم های بازاریابی  در سازمان های ایرانی " پته مدیران عامل – مدیران بازاریابی – مشاورین – مشتریان و مصرف کنندگان را روی آب ریخت و به نظرم دیگر متهمی پیدا نکرد وگرنه هنوز هم ایرادات او ادامه داشت . امید است با شناخت ایرادات به راهکارها نیز پرداخته شود.


 دکتر آرین قلی پور که استاد خوب رفتار سازمانی است . سخنرانی اش را با عنوان "تاکتیک های ارتباطی نفوذ در مشتریان" ارائه کرد  به نظرم دکتر زیاد کار نکرده بود اما هم مطلب خوب بود و هم کلام ایشان شیوا بود . اگر بیشتر روی این موضوع کار می کردند فوق العاده می شد.


اما استاد بزرگ منصور مجدم سخرانی شان را با عنوان " قیمت های بی ثبات هزینه های ناپایدار" ارائه کردند. کار عالمانه ای از ابعاد مختلف انجام شده بود که به علت کمبود وقت کامل ارائه نشد. مبحث قیمت گذاری از مواردی است که در ایران علیرغم اهمیت آن مورد کم توجهی قرار گرفته است و در پایان وقت هم پروفسور مسعود حیدری استاد بزرگ و پدر اصول و فنون و هنر مذاکره، سخنرانی خودشان را مثل همیشه جذاب – گیرا و عالمانه و عاشقانه ارائه کردند. البته در بعداز ظهر در سالنهای دیگر هم سایر اساتید ایراد سخنرانی داشتند


فردا اول وقت هم در سالن شماره یک، اینجانب کارگاه" مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی" را برگزار خواهم کرد.


سبز باشيد


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.