وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

ای کاش در زمان حیات بزرگان قدردان آنان باشیم 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

ای کاش در زمان حیات بزرگان قدردان آنان باشیم

امروز در مراسم ختم در کنار یکی از دیگر بزرگان بازاریابی ایران جناب آقای دکتر میراحمد امیرشاهی نشسته بودم . از دکتر امیر شاهی پرسیدم اگر در زمان حیات دکتر ونوس مراسم قدردانی از ایشان برگزار می شد چقدر جمعیت می آمدند و ایشان پاسخ دادند به مراتب خیلی کمتر از مراسم ختم .
عرض کردم چند ماه پیش به همت دوست عزیزم جناب آقای دکتر وحید ناصحی فر در موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی مراسم تجلیل از چندین سال خدمت دکتر عبدالحمید ابراهیمی در زمان بازنشستگی ایشان از دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و با کمال تاسف تعداد حضار حدود بیست نفر بود. (علیرغم اطلاع رسانی نسبتاً فراوانی که صورت گرفته بود).
امیدوارم وصل کردن و نه فصل کردن در زمان زنده بودن بیشتر مورد توجه قرار گیرد . وقتی به فهرست کمیته علمی و شورای سیاستگذاری کنفرانسهای مطرح در این رشته نگاه می کنیم که چند سال پیش با تعداد زیادی از اسامی بزرگان شکل می گرفت و هر سال متاسفانه از این اسامی کم می شود ، متاسف می شوم.
به واقع نقش انجمن های علمی در این گرد هم آوردن و تقویت و ایجاد هم توان افزایی چرا بکار گرفته نمی شود؟
تا کی به دلایل مختلف شاهد پراکنده شدن باشیم و پس از مرگ بزرگان با دور هم جمع شدن افسوس بخوریم بر اقداماتی که ای کاهش در زمان حیات ایشان صورت گرفته بود .
ما در TMBA آمادگی این را داریم که پذیرای پیشنهادات شما باشیم و ما بودن را گام برمی داریم .
این من و تو حاصل تفریق ماست
پس بیا با من که با هم ما شویم
حاصل جمع تمام قطره ها
می شود دریا بیا دریا شویم
روح استاد بزرگ و پیشکسوت، دکتر ونوس شاد که با رفتنش نیز چنین جمعی را گردآورد و تلنگری برای تمام بود. ما که هشیارتر و جمع گرا باشیم .

 سبز باشيد

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.