وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

طبقه بندی آگاهی بر مبنای پنجره ی جوهری 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

طبقه بندی آگاهی بر مبنای پنجره ی جوهری


مواردي که مي‌دانيم که مي‌دانيم: اين چنين مواردي را بايد درست و به روز نگهداري کنيم. اين راحت‌ترين مرحله گردآوري اطلاعات است. خطري که آن را تهديد مي‌کند اين است که اطلاعات غلط و ديدگاههاي نادرست را جمع کنيم و يا فرضيات غير معتبر بسازيم. اين اطلاعات بعدها در دسته‌ي مواردي که نمي دانيم که نمي‌دانيم قرار مي‌گيرند.



ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشید
درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.