وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

  ::  سومین کنفرانس توانمند سازی منابع انسانی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: سومین کنفرانس توانمند سازی منابع انسانی


سالن مرکزی تقریبا کمتر جای خالی برای نشستن داشت . با آنکه وقت سخنرانی دکتر محجوب به پایان رسیده بود ، شیوایی و پختگی و فاخر بودن کلام وی توام با دانش او درباره­ی مدیریت و رهبری در سازمانها شنوندگان را مجذوب کرده بود . از این رو در خواست شد تا بازهم به سخنانش ادامه دهد . در فرصت مغتنم با سردبیر نشریه به نزد او رفتم و در خواست کردم برای شماره­ی بعدی نشریه در خدمتش باشیم .


سپس سخنرانی دکتر روستا بود . دکتر روستا سخنرانی خود را با عنوان "توانمند سازی منابع انسانی در بازاریابی موفق" ارائه کرد .در آغاز به کلام امام علی ( ع) اشاره کرد و گفت : شتاب پیش از توانا شدن و درنگ پس از فرصت یافتن نشانه ضعف است . و این کلام ، توانمندسازی را آشکار می سازد.


دکتر روستا به شش ویژگی اصلی یک فروشنده اشاره کرد و از موتور شش سیلندر فروش گفت. شش ویژگی عبارت بودند از : وجهه ، نگرش ، معرفت، حساسیت ، اشتیاق ، و پختگی .


موتور شش سیلندر نیز عبارت بودند از : نگرش ، دانش فروش ، دانش محصول ، دانش کسب و کار ، دانش صنعت ، دانش جامعه


دکتر روستا درباره اهمیت نگرش گفت : نگرش همه چیز زندگی است . نگرشتان را تغییر دهید تا بازاریابی تان تغییر یابد . جمله ای را از زیگلر شاهد مثال آورد و گفت :




آنچه تعیین کننده سربلندی شما می شود ، نگرش شما است نه استعداد .سپس دکتر سید احمد طباطبایی، معاون راهبردی منابع انسانی – معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سخنران بعدی این کنفرانس بودند . ساز و کارهای نوین آموزش در توانمند سازی منابع انسانی عنوان سخنرانی وی بود. محور سخنرانی دکتر طباطبایی درباره­ی تئوریهای یادگیری بود. وی در پایان مبتنی بر رفتار و منش شخصیتهای درونگرا و برونگرا تاکید ورزید که باید این تئوریها مبتنی بر آن ویژگی های شخصیتی اجرا شود.


جلسه پایانی صبح با سخنرانی من بود . صداقت و یا بازاریابی سبز رویکردی برای موفقیت پایدار عنوان سخنرانی ام بود .

 



 

در آغاز سخنرانی برای سهولت و ارتباط بیشتر توانمند سازی از کلام زرتشت ، پیامبر ایرانی کمک گرفتم که می گفت :


پندار نیک ، گفتار نیک ، و کردار نیک


واقعیت آن است که اگر پندار ، گفتار ، و کردار با هم و توامان در جهت نیکی ها پیش برود ، توانمندی های فراوانی برای فرد و سازمان پدید می آورد .




برای اطلاع بیشتر از گزیده سخنرانی اینجانب به بخش خبری سایت

TMBA
به نشانی
www.tmba.ir
مراجعه کنید.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.