وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: وشما نیک جوابی هستید درد این مادر 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: وشما نیک جوابی هستید درد این مادر


 پس از آن به همراه تیم تحقیقات بازار جلسه ای در شرکت گلدیران برگزار شد که بسیار مورد استقبال مدیران آن شرکت قرار گرفت . و آخر وقت هم در خدمت انتظاری عزیز بودم که مالک و مدیرعامل متواضع کاردان شرکت فرش الماس کویر کرمان است .

البته لابلای این جلسات هم به امورات داخلی TMBA می رسیدیم. اما یکی از زیبا ترین زمانهای دیروز توضیحات حاج حسینعلی صرافان مدیرعامل چای میعاد بود که علاقه مند بود پس از جلسه چای میعاد در خصوص موسسه خیریه امام حسین(ع) توضیحاتی بدهد و فیلم هایی را به ما نشان داد که از محبت عزیزان اصفهانی برای حرکت در راستای مسئولیت اجتماعی شان خبر می داد.


 


خدا را شکر که بزرگان بنگاههای اقتصادی در کنار فعالیت بنگاه داری و زمینه سازی برای توسعه یافتگی کشور، رسالت و مسئولت خودشان را هم در ارتباط با جامعه فراموش نمی کنند.


در همین راستا امروز ساعت 10 صبح در هتل المیک که کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی در حال برگزاری است ، سخنرانی من با عنوان بازاریابی سبز و یا بازاریابی صادقانه ارائه خواهد شد.


دیشب موسسه خیریه امام حسین ( ع) جلسه ای در اتاق بازرگانی ایران داشتند . متن دعوتنامه چنین بود.:


شبها


که همه چشم براه خوابند


همچنین ما و شما


آخر کوچه ما


یا که بن بست شما


خانه ای منتظر است


کز در و دیوارش


همه غم می بارد


مادری دست به درگاه الهی دارد


که خدا یا دیگر بارش باران را


کن تمامش زیرا


سقف ما آب دهد


دربها پوسیده


شیشه ها بشکسته ،


سوزوسرماست که در بند کشد گونه کودک دلبند مرا


و شما


نیک جوابی هستید درد این مادر را


 


سبز باشید


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.