وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

::  جا انداختن اهمیت حضور در بازار برای مدیران و کارکنان بازاریابی و فروش 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: جا انداختن اهمیت حضور در بازار برای مدیران و کارکنان بازاریابی و فروش


وقتی در نقاط مختلف با عرضه کنندگان و مصرف کنندگان صحبت می کنیم به مواردی پی می بریم که هر چقدر هم در درون سازمانها بنشینیم آنها را نخواهیم یافت . البته برگزاری جلسات بسیار مهم است اما حضور در بازار هم جایگاه خود را دارد . پس در سازمانهایتان اهمیت حضور در بازار را جا بیندازید .


:--><!--/smile: مواظب باشید که در دام مرکز نگهداری بزرگسالان نیفتید. کتاب تئوريهاي موفق واژه زيبايي دارد به نام مرکز نگهداري بزرگسالان . مي گويد بسياري از سازمانها مرکز نگهداري بزرگسالان

 

 

 

:--><!--/smile: از داخل یک غار نمی توانید شکار کنید. حتي لاکپشت هم وقتي مي خواهد شکار کند بايد زحمت بکشد کمي سرش را از لاکش بيرون بياورد.


<!--smile:--><!--/smile--> يک مديرعامل بايد حداقل يک چهارم وقت خويش را در بازار بگذراند. مدير فروش حداقل بايد يک دوم وقت‌اش را در بازار باشد. سرپرست فروش حداقل سه چهارم وقت خود را در بازار باشد. و فروشنده تقريباً تمام وقت کاري بايد با مشتري در ارتباط باشد.

 

 


وقتي در بازار حضور داشته باشيد هسته مرکزيفروش را درمي‌يابيد که پر از فرصت است. وقتي در بازار باشيد نيازها و خواستهاي مشتري را کشف مي‌کنيد و در راستاي سازگار کردن سازمان با آنها اقدام مي‌کنيد. اين همان فرصت يابي است. وقتي در بازار باشيد شکاف در، خواست مشتري را مي‌شناسيد و آنها را به او نشان مي‌دهيد و راه حلهاي جذاب و ارزشمندتان را با رابطه برد طرفين ارائه مي‌کنيد.


 



درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.