وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: آموزش؛ سرمایه گذاری پرهزینه اما پرسود 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: آموزش؛ سرمایه گذاری پرهزینه اما پرسود


که هزینه های مربوط به آموزش را در سرفصل دارایی ها ثبت کرده اند. تجربه ابزاری لازم و ضروری برای اداره سازمانها است اما آموزش با کوتاه کردن مسیر، تجربیات اثبات شده را به فراگیران منتقل می سازد.هر چقدر منابع انسانی با آموزش مناسب و متناب با عصر جدید همراه شوند فرایند تبدیل ایشان به منابع انسانی شایسته تر، بهتر و سریعتر شکل می گیرد.شرایط جدید آموزه های نو را طلب می کند. بسیار در بازار می شنویم که ما در طی سی سال گذشته اینطور عمل کرده ایم و نتیجه گرفته ایم ولی نمی دانیم چرا حال نتیجه نمی گیریم و پاسخ ما برای آنها این است که شرایط عوض شده است. باید پذیرفت هیچگاه بازار ایران تا این اندازه دستخوش رقابت نبوده و هیچگاه تا این اندازه تحت تأثیر بازارهای بین المللی نبوده است. دیگر نمی توان بحران اقتصادی را مختص کشورهای غربی دانست بلکه آثار و تبعات آن به تمام جهان و از جمله ایران هم تسری می یابد. امروزه سرعت تحولات و سرعت و گستره ارتباطات به حد غیرقابل تصوری افزایش یافته است. حال در این فضا نیاز به انسانهای آموزش دیده که سریع و صحیح تصمیم بگیرند و عمل کنند، تا بتوانند سازمانهای توسعه یافته ای داشته باشند که بتواند در عرصه رقابت دوام بیاورد، و بیشتر از قبل نمایان می شود.



ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.