وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: روانشناسی ارتباط با مشتری 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: روانشناسی ارتباط با مشتری


این رویکرد جدید، مسیرهای تازه ای را در ایجاد مزیت رقابتی و برنده شدن در جدال همیشگی جلب وفاداری مشتری ها به وجود می آورد.


باید پذیرفت که نویدبخش ترین و بهترین مرزهای دانش و دانایی معمولاً در محدوده ی بین حوزه های مختلف قرار دارند نه در داخل و مرکز آن حوزه ها.


با این مقدمه به استحضار می رسانم: از دو سال قبل در TMBA نسبت به برگزاری سمینارهای دو و سه روزه با عنوان روانشناسی ارتباط با مشتری اقدام کردیم.


این دوره تلاش دارد بین سه رشته از علوم که شامل روانشناسی، ارتباطات و بازاریابی با تکیه بر مشتری نوازی، تعامل شایسته ایجاد کند.


بازاریابی چیست؟


بازاریابی کسب رضایت مشتری به شیوه ای سودآور است و تمام عملیات قبل از تولید تا پس از مصرف را شامل می شود.


فعالیتهایی چون تحقیقات بازاریابی، تعامل با سازمان تولید، فروش، توزیع، مدیریت برند، ارتباطات، صادرات، خدمات حمایتی، و... جزئی از حوزه بازاریابی محسوب می شوند.


ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.