وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

قهرمان و عاصی کتاب سال کسب و کار شد 07 شهریور
admin لایک 0 دیدگاه

قهرمان و عاصی کتاب سال کسب و کار شد

در سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار که به همت انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت و حضور بیش از ۱۷۳ دانشگاه ، سازمان و مجموعه مرتبط ، ۲۲ و ۲۳ مردادماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران( سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی) ، و با حضور بیش از چهارصد عضو هیئت علمی از نود دانشگاه داخلی و خارجی برگزار گردید. ضمن معرفی شرکت‌هایی که موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور شدند ، پژوهشگر برتر سال کشور ، چهره برجسته مدیریت کسب و کار سال کشور ، کتاب‌های منتخب مدیریت کسب و کار سال کشور در بخش تألیف و ترجمه و پایان‌نامه برتر دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در این رشته معرفی شدند. در این رویداد که با مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با سخنرانی برجسته‌ترین اساتید و چهره‌های ماندگار مدیریت ایران از دانشگاه‌های مختلف از جمله ، پروفسور علینقی مشایخی ، پروفسور اسداله کردنائیج ، پروفسور محمدرضا حمیدی‌زاده ، پروفسور حسین راغفر ، پروفسور محمود سریع القلم ، پروفسور آذر کفاش پور ، پروفسور حسنعلی آقاجانی ، پروفسور عبدالحمید ابراهیمی ، پروفسور فریدون رهنمای رودپشتی ، دکتر پرویز درگی و دکتر محمود اولیائی برگزار گردید ، مجموعاً ۱۴۲ مقاله علمی مورد پذیرش و ارائه قرار گرفت. در موضوع انتخاب کتاب سال مدیریت کسب و کار کشور ، در بخش تألیف ، کتاب کارخانه کسب و کار ، نویسندگان جناب آقای کیارش عباس‌زاده ، سرکار خانم عاطفه مهدوی( انتشارات خانه کسب و کار ، و کتاب برترین ابزار‌ها و روند‌های مدیریتی جهان ، نویسندگان سرکار خانم سبا حاجی رضا ، جناب آقای‌امیرحسین روحانی و جناب آقای دکتر مجتبی مالکی( انتشارات سپیدبرگ ، و در بخش ترجمه کتاب قهرمان و عاصی ترجمه جناب آقای دکتر پرویز درگی و جناب آقای دکتر مرتضی‌امیرعباسی ( انتشارات بازاریابی) به عنوان کتاب‌های سال کشور انتخاب و معرفی شدند 

 این رویداد معتبر علمی که توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه‌های داخلی و حدود ده دانشگاه خارجی و نهاد‌های معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران ، اتحادیه انجمنهای علمی ، فناوری ، نوآوری و تجاری‌سازی کشور و   ۲۲ و ۲۳ مردادماه برگزار گردید و کارگاه‌های تخصصی و ارائه مقالات منتخب طی ۵ روز پس از برگزاری کنفرانس برگزار گردید ، مهم‌ترین برنامه این انجمن برجسته علمی است که هر ساله برگزار می‌گردد. 

شما میتوانید اخبار این رویداد را در خبرگزاری های معتبر ذیل دنبال کنید.

 

⏺خبرگزاری ایسنا isna.ir/xdRGmz

⏺ خبرگزاری دانشجو  snn.ir/004tNA

⏺ خبرگزاری آرمان اقتصادی  https://B2n.ir/z12038

⏺ پایگاه خبری علم و فناوری  https://stnews.ir/short/NBmj8

⏺ پایگاه خبری آنا  https://ana.ir/003tNM

⏺ پایگاه خبری عرفان  https://B2n.ir/q80041

⏺ پایگاه خبری تماشاگران نیوز  https://B2n.ir/a42042

⏺ پایگاه خبری نخست نیوز  https://nakhostnews.com/?p=105421

⏺ پایگاه خبری اقتصاد پویا  https://eghtesadepooya.ir/?p=71023

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.