شماره یازدهم مجله توسعه مهندسی بازار متولد شد
در شماره جدید که در 64 صفحه و به صورت تمام رنگی چاپ شده است ، مطالبی از جمله موارد زیر را می خوانیم :
1. ورود به بازار 2300 میلیارد تومانی مد پوشاک در ایران
2. گفتگوی تلفنی با فیلیپ کاتلر دربارهی پیتر دراکر ( پدر بزرگ بازاریابی )
3. تبلیغات پنهان در شبکه های خبری
4. زبان تن و قدرت آن در پیشبرد مذاکرات
5. آموزش ؛ سرمایه گذاری پر هزینه اما پرسود
یکی از فعالیت های خوب همکاران من در مجله تهیه گزارش و مطلبی در خصوص فروشگاه هایپراستار است که جدیداً در تهران افتتاح شده است و توانسته است تحرک خوبی را در عرصه خرده فروشی ایجاد کند.
امیدوارم با حمایت صمیمانه شما همراه عزیز همچنان خدمتگزارتان باشیم .
سبز باشید.