وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

گزارش روز اول نمایشگاه تبلیغات 13 آذر
admin لایک 0 دیدگاه

گزارش روز اول نمایشگاه تبلیغات

امروز در تاریخ 13 آذر 1402 نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات شروع به کار کرد. 

بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه برندسازی و تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات حضور دارند.نمایشگاه امسال محصولات و خدمات متنوعی ارائه می شوند که عبارتند از: تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، علائم تبلیغاتی، ایده پردازی، ماشین‌های چاپ، ماشین‌های لیزر، خدمات طراحی و چاپ، ارتقا فروش و تکنیک‌های بازاریابی، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی و ... 

شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه تبلیغات و برندسازی، حضور شرکت‌های مختلف از همه استان‌ها و شهرستان‌ها و پرداختن به موضوع بازاریابی تا زنجیره صادرات است.

خانواده بزرگ TMBA نیز به رسم هر ساله در این نمایشگاه حضور فعال دارد. امسال خانواده TMBA در 7 دپارتمان مختلف در نمایشگاه حضور دارد.

  1. مرکز مشاوره کارو کسب
  2. مرکز تحقیقات بازاریابی TMBA
  3. آموزشگاه بازارسازان
  4. انتشارات بازاریابی و مرکز پخش کتاب انتشارات بازاریابی
  5. مرکز مشاوره حقوقی ویرا
  6. دپارتمان تبلیغات و ارتباطات ضمیربازار
  7. مرکز استعدادشناسی، منابع انسانی و کانون ارزیابی بازارشناسان

مراجعه کنندگان متعددی به واحدهای متنوع TMBA مراجعه کردند و از خدمات دپارتمان ها سوال کرده و از خدمات مجموعه بهره مند شدند. 

مجموعه انتشارات بازاریابی نیز با چندین عنوان کتاب ، و بسته‌های کتاب ویژه مدیران ارشد، بسته برند شخصی و بسته ویژه برند و تبلیغات، بهمراه یک طرح ویژه برای هدایای سازمانی با عنوان طرح کتاب کنار سررسید در نمایشگاه امسال حضور پیدا کرده که با استقبال کم‌نظیر مراجعین از این طرح مواجه شد. کتاب شادی‌بهره‌ور آخرین تالیف پرویز درگی معلم بازاریابی و کتاب تحسین‌شده تبلیغات علمی به نوشته کلاود سی‌هاپکینز  و ترجمه مرتضی امیرعباسی مدیر مرکز تبلیغات ضمیر بازار، پرفروشترین عناوین امروز غرفه انتشارات بازاریابی بودند.

 

همکاران ما در آموزشگاه بازارسازان با ارائه تخفیفات ویژه نمایشگاه به معرفی دوره های آنلاین (بازاریاد) و دوره ها و سمینارهای حضوری پرداختند.

مرکز تبلیغات ضمیربازار نیز با نمایی گرافیکی از 12 کهن الگوی برند به معرفی و لزوم برندینگ و طراحی هویت و‌ شخصیت برند برای کارو کسب ها  پرداخت. بعلاوه واحد طراحی وب سایت ضمیربازار نیز با مشاوره به مراجعه کنندگانی که کارو کسب سنتی داشتند، در مورد راه و رسم حضور در فضای مدرن کاروکسب امروزی با مراجعین به گپ و گفت نشست.

 

در بخش اصلی غرفه نیز مراجعه کنندگان متعددی مجذوب ورودی غرفه با نمای درخت و جوایز آن که شبیه انار های کوچک بود شدند چرا که یاداور مراسب ویژه شب یلدا بود.

 

مرکز تحقیقات بازاریابی TMBA نیز که سابقه‌ای ۲۰ ساله در ارائه خدمات تحقیقات بازار به شرکتهای داخلی و خارجی دارد،  مراجعه کنندگانی از شرکتهای معتبر داشت که به نظرشان کاروکسب منهای تحقیقات بازاریابی، مثل رانندگی در شب آن هم با چراغ خاموش است! در این بخش یک نظرسنجی جذاب نیز در مورد سلبریتیها و سنجش اثربخشی تبلیغات در جریان است.

 

 

خانواده کاری TMBA تا روز‌پنجشنبه جاری، در محل دائم نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن 41 غرفه 43 میزبان شما خواهد بود.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.