وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

:: ارتباط موثر تلفنی با مشتریان در خدمات بانکی 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

:: ارتباط موثر تلفنی با مشتریان در خدمات بانکی



قبلاً سمینارهای متعددی تحت عنوان بازاریابی و فروش تلفنی برگزار کرده بودیم اما این مورد فرق می کرد چون به جای فعالیت فعال و از سوی کارکنان ، آنها موظف هستندعمدتاًٌ فعالیت واکنشی به تماس های تلفنی مشتریان داشته باشند. در این سمینار با بهره گیری از مولفه های هوش هیجانی و اصول ارتباطات موثر ، راهکارهای نحوه رضایت سازی و پیگیری دستورات مشتریان، مورد تدریس قرار گرفت . شوق و علاقه کارکنان ارتباطات سلام مهر
فوق العاده بود . بی شک بنا به گفته نویسنده توانای کتاب" از خوب به عالی" مهم ترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی شایسته آن است . شرکت ارتباطات سلام مهر از چنین نیروهایی برخوردار است . علیرغم اینکه کلاس در بعدازظهر روز پنج شنبه برگزار شد، عزیزان با تمام وجود و با مشارکت فعال در جلسه حاضر بودند  . از اینکه خداوند توفیق آشنایی با نیروهای جوان ، شاداب و یادگیرنده دیگری را به من عطا کرده خوشحالم .

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.