وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

روانشناسی ارتباط با مشتری در حرفه توزیع 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

روانشناسی ارتباط با مشتری در حرفه توزیع


متاسفانه اقدامات تبلیغی بدون مطالعه که بعضاً از طرف دستگاه های مختلف صورت می گیرد به فروش شرکتهای معتبری چون آندره هم آسیب می زند.


اینکه به صورت عام بیان کنیم فراورده های گوشتی، مسئله دار هستند نه تنها صحیح نیست بلکه غیراخلاقی است.


شرکت های معتبری چون آندره با دارابودن برندی قوی و نامی ماندگار تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت لازم و رعایت استانداردهای بهداشتی بکار می گیرند.


پیشنهاداتی برای تبلیغات هدفمند با اصل آگاهی رسانی به جامعه ، به دوستانم ارائه کردم که از سوی انجمن صنایع فرآورده های گوشتی صورت گیرد . امید است در آینده نزدیک مسئولان مربوطه با بررسی های جامع تر، از بکارگیری الفاظی که بعداً مجبور می شوند عکس آن را به مردم بگویند ، خودداری کنند.


کشور توسعه یافته نیاز به رفتارهای توسعه یافته دارد . نظارت، اصل قابل قبولی است اما نیاز به رفتار حرفه ای دارد .


عرضه فراورده های گوشتی در کشور ایران که جمعیت جوان دارد و مدیریت زمان برای مردم اهمیت روز افزون می یابد ، لازم و ضروری است .


امید است تمام دست اندرکاران شرکت های عرضه کنندگان فراورده های گوشتی با ارتقاء سطح کیفی و بسته بندی و ترویج مناسب در خدمات رسانی همراه با سوددهی موفق باشند.


سبز باشيد

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.