وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

یک وبسایت چه تاثیری بر تجارت شما دارد؟ 19 خرداد
admin لایک 0 دیدگاه

یک وبسایت چه تاثیری بر تجارت شما دارد؟

یک وبسایت توانایی تاثیر قابل توجهی بر تجارت شما دارد، که این بسته به کیفیت وبسایت شما می تواند خوب یا بد باشد.

"81 درصد از مصرف­ کنندگان قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام میدهند."

بدون یک وبسایت برای خریداران ارزیابی شما سخت خواهد بود. برخی تاثیرات مهمی که یک وبسایت برای تجارت شما دارد به شرح زیر است:

·       یک وبسایت به سطح شما در مقایسه با رقیبان کمک می کند.

·       یک وبسایت توانایی افزایش اعتبار شما را دارد.

·       درصورت بهینه­سازی موتور جستجو، برند شما را شناخته­ تر میکند.

 

و یک وبسایت نامناسب، تجارت شما را نابود می کند!

امروزه، وبسایت شما یکی از اولین مسائلی است که چشم اندازی از تجارت شما به اشتراک می گذارد. آنها به دنبال کارت تجاری شما یا آدرس شما نیستند،آنها به دنبال آدرس وبسایت شما هستند.

به صورت خلاصه: اگر شما وبسایتی نداشته باشید یا در بستر آنلاین نباشید، شما در تجارت مطرح نیستید.

یکی از اشتباهاتی که اکثر صاحبان کار و کسب انجام می دهند این است که هر وبسایتی میتواند برای کار و کسب آنها به کار رود. پس از همه اینها، اگر شما آن را بسازید، آنها شما را پیدا میکنند. این رویکرد میتواند فاجعه­ بار باشد. علاوه بر آن، نداشتن یک وبسایت میتواند بهتر از وجود یک وبسایت بد باشد.

چرا؟

یک وبسایت عالی توانایی تاثیرگذاری مهمی بر بیزینس شما و به خصوص بر بازار هدف و هویت برند شما دارد. اولین برخورد مهم است و طراحی یک وبسایت عالی بر تجارت شما به روشهای زیر تاثیر میگذارد:

·       اعتباربخشی

·       اعتمادسازی

·       جذب افراد

·       حمایت از مشتریان

·       فروش بیشتر

یک وبسایت عالی میتواند درآمد شما را تغییر دهد.

کلید آن ساخت یک وبسایت با استراتژی فکرشده برای هدایت مشتریان و خدمات است. ساخت یک وبسایت با هدف و استراتژی واضح میتواند به شما در بالابردن فروش و مخاطبین و رشد تجارت شما کمک کند. حتی وبسایت شما در 24 ساعت از روز قابل مشاهده است که این خود ابزار بازاریابی ارزشمندی است.

در ادامه 5 دلیل برای اینکه شما به یک وبسایت نیاز دارید آمده است:

1.    حضور در دنیای دیجیتال

ایجاد یک حضور آنلاین، به شما امکان فروشگاهی آنلاین میدهد. آیا تا به حال در خانه مکانی برای فروش در هر لحظه داشته اید؟

برای تجارت هایی که فروشگاه دارند و فروش حضوری انجام می دهند، ایجاد یک وبسایت فروشگاهی به منزله افزایش فروش است.

از طرفی اگر شما فردی شاغل در خانه هستید، داشتن یک وبسایت مناسب برای کار و کسب شما ضروری است تا با مخاطبین خود راه های ارتباطی مناسبی داشته باشید.

2.    متقاعدکردن افراد

فروش اینترنتی بخش بزرگی از درآمد فروشندگان مانند را در کنار مکانهای فیزیکی آنها در نقاط مختلف کشور به خود اختصاص می دهد. مشاغل کوچکتر می توانند با یک وب سایت عالی در زمینه خود فعالیتهای مناسبی داشته باشند.

یک وبسایت خوب، اعتماد می سازد و برند شما را تثبیت می کند. و به شما اعتماد به نفس برای قدمهای بعدی میدهد تا تصمیمات درست­تری بگیرید. بدون حضور آنلاین، تجارت شما مشتریان خود را به راحتی از دست میدهد.

آیا واقعا میخواهید زمانی که فرصتها به سراغ شما می‌آید آنها را پاسخ ندهید؟

3.    ارائه اطلاعات

اگر شما محصولی میفروشید که سوالات رایجی درباره آن پرسیده میشود یا تقاضاهایی درباره آن صورت میگیرد، یک وبسایت میتواند بهترین روش برای ارائه اطلاعات درباره محصولات باشد.

استفاده از سایت به عنوان یک ابزار بسیار مفید است. این بستر اطلاعات بین مشتریان و دیدگاه شما را بررسی میکند و آنها را در اختیار می گذارد. در برخی کار و کسبها، همین اطلاعات باعث بالارفتن فروش آنها میشود.

4.    بازاریابی آنلاین

زمانیکه بحث فروش مطرح است، هیچ بستری به اندازه وبسایت موثر نیست. یک وبسایت مستقیما افرادی که به خدمات شما نیاز دارد راهنمایی میکند و این موثرترین راه بازاریابی است. یک کارآفرین به معنای واقعی کلمه می تواند امروز تجارتی راه اندازی کند و از فردا مشتریان جدیدی بصورت آنلاین دریافت کند.

این همان قدرت بازاریابی اینترنتی است. با این حال اگر میخواهید بر این مسئله سرمایه ­گذاری کنید، به وبسایتی مناسب برای فرصتهای بی شمار و در دسترس نیاز دارید.

5.    هدایت کردن

یک وبسایت ظرفیت بالایی در جذب افراد دارد، مهم نیست شما آنلاین یا آفلاین تبلیغ کنید. با استفاده از تخفیفهای وسوسه انگیز میتوانید مشتریان جدیدی را به سایت خود راهنمایی کنید و این مسئله را مورد بررسی قرار دهید.

درواقع چه یک فروشگاه مصالح ساختمانی داشته باشید، چه محصول یا خدماتی بفروشید، چه از خانه کار کنید، داشتن یک وبسایت عالی از بهترین ابزارهای تجارت شما است. با افزایش ظرفیت فروش، وب سایت خوب در هنگام خواب هم میتواند برای تجارت شما کارکند.

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.