وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

آموزش از راه دور چه مزایایی در دنیای امروزی دارد؟ 26 اسفند
admin لایک 0 دیدگاه

آموزش از راه دور چه مزایایی در دنیای امروزی دارد؟

معمولا  افرادی آموزش از راه دور را انتخاب میکنند که به دلایل مختلف نتوانند به صورت حضوری در این کلاس ها حضور پیدا کنند. در این متن به مزایای این روش از آموزش اشاره خواهیم داشت. 1. انعطاف پذیری به دلیل مشغله هایی همچون کار و تحصیل در دانشگاهها، برخی افراد برنامه مشخصی ندارند. به طور معمول در یک کلاس زبان به روش حضوری، معمولا زمان جلسات از قبل تعیین شده و دانشجو قدرتی مبنی بر تغییر آن ندارد. افرادی که آموزش از راه دور را انتخاب میکنند، قدرت انعطاف پذیری و مدیریت زمان بیشتری دارند.

2. کاهش هزینه ها آموزش انلاین به دلایل متفاوتی میتواند هزینه کمتری داشته باشد. برای مثال شما برای رفت و آمدف هزیمپنه پارکینگ یا حمل و نقل عمومی هزینه ای متحمل نمیشوید.

3. استفاده بهتر از اینترنت

آموزش آنلاین همچنین به دانشجویان این فرصت را می دهد تا با همسالان خود در سراسر کشورها یا حتی قاره های مختلف ارتباط برقرار کنند.این مسئله موجب همکاری با سایر افراد و فرصتهای بهتر دیگر میشود. در عین حال ، باعث می شود آنها با توجه به قرار گرفتن در معرض فرهنگ های دیگر، بتوانند به راحتی در محیط های دیگر قرار گیرند.

4. مستندات

تمام اطلاعات مورد نیاز شما با خیال راحت ذخیره می شود. این موارد شامل مواردی مانند گفتگوی زنده ، مطالب آموزشی و ایمیل می شود. این بدان معناست که در صورت وجود هر چیزی که نیاز به شفاف سازی داشته باشد ، فرد قادر خواهد بود به سرعت به این اسناد دسترسی پیدا کند و در وقت صرفه جویی کند. این امر برای افرادی که باید تحقیقاتی را برای یک پروژه انجام دهند و یافته های خود را به منبعی لینک کنند، بسیار مفید است. 5. دسترسی راحت به متخصصین هر رشته

آموزش آنلاین باعث میشود دانشجویان دوره های تخصصی، آموزشگاه های مناسب و استادان حرفه ای را بدون توجه به شرایط جغرافیایی انتخاب کنند.

این نوع آموزش طی چندسال اخیر رشد کرده است. با دوره های آنلاین شما میتوانید محیط یادگیری خود را کنترل کنید و درک عمیق تری از دوره های خود داشته باشید. همچنین این فرصت را به فرد میدهد تا تخصص هایی که قبلا ناتمام مانده، به پایان برسد. آینده آموزش از راه دور امیدوار کننده به نظر میرسد و میتواند جمعیت بسیاری از افراد را نسبت به گذشته آموزش دهد.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.