وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

باز هم دقیقه 90 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

باز هم دقیقه 90

به ناگاه روز چهارشنبه همان اتفاق معمول که بارها در ایران شاهد بوده ایم تکرار شد، در عرض یک روز ثبت نام از عدد 30 گذشت و حالا دوستان باید جواب رد به علاقه مندان دقیقه 90 بدهند. البته بعضی از آنها با آگهی روز سه شنبه روزنامه همشهری تازه از این دوره آگاه شده بودند، این نشان می دهد که ما هم در TMBA باید ابزارهای آگاهی رسانی خودمان را مورد بازنگری قرار دهیم.

 

فقط از یک شرکت، تماس گرفتند و گفتند ما 15 نفر هستیم، ولی دوره تکمیل شده بود. به دوستان و همکاران عزیزم گفتم اگر تصمیم آنها جدی است سایر علاقه مندان را هم ثبت نام موقت کنیم تا با یک فاصله 3-2 هفته ای دوره چهارم را شروع کنیم.

 

خوشبختانه علاقه مندی به علم بازاریابی که در TMBA به صورت عملی و در محل دانشگاه تهران برگزار می شود روز به روز همراهان کشتی ما را بیشتر می کند. امروز پنجشنبه مورخ 7/8/88 رأس ساعت 14  به لطف الهی و با حضور صمیمانه فراگیران سومین دوره را شروع می کنیم. امیدوارم همگی مان عالم عامل عاشق باشیم.

 

 

 

سبز باشید

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.