تأثیر اقتصاد سیب زمینی در کنفرانسها و سمینارهای بازاریابی
دیروز (3/8/88) در جلسه هیئت مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران تمامی اعضاء در خصوص هجوم مؤسسات برای برگزاری کنفرانسهای حوزه بازاریابی اظهار نگرانی می کردند، به نمونه های زیر که تا پایان سال برگزار خواهند شد توجه کنید:
:--><!--/smile: کنفرانس بین المللی مدیریت بیمه
:--><!--/smile: کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
:--><!--/smile: کنفرانس بین المللی مدیریت- تبلیغات- فروش
:--><!--/smile: کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
<!--smile:--><!--/smile--> و ....
بسیاری از برگزارکنندگان نیز به اینجانب دستور سخنرانی داده اند، نگران این هستم که بازار کنفرانسهای بازاریابی نیز به سرنوشت اقتصاد سیب زمینی تبدیل نشود.
من قبلاً در سرمقاله های "مجله توسعه مهندسی بازار" نسبت به این موضوع هشدار داده بودم ولی دست اندرکاران تمایلی به هماهنگی ندارند. امیدوارم این عطش و علاقه برای یادگیری در حوزه بازاریابی با رفتارهای درست از سوی برگزارکنندگان کنفرانسها و سمینارها همراه باشد و از دل زدگی و آزردگی خاطر کردن علاقه مندان به جهت عدم بهره مندی لازم از کنفرانسها خودداری شود.
سبز باشید