وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

به مناسبت تولد بیل گیتس 07 آبان
admin لایک 0 دیدگاه

به مناسبت تولد بیل گیتس

بیل گیتس متولد 28 اکتبر 1955 است. او که به همراه پل آلن شرکت مایکروسافت را بنیانگذاری کرد، یکی از تأثیرگذارترین افراد در قرن بیستم به ویژه در عرصه فناوری است. در فهرستی که در ماه سپتامبر 2017 اعلام شد، بیل گیتس با ثروتی معادل 84.8 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد در جهان است. در سال 2009 وی به همراه وارن بافت موسسه ای را با نام The Giving Pledge راه اندازی کردند که قرار شد میلیاردرهای جهان در آن نیمی از ثروت خود را به امور خیریه مانند ریشه کردن فقر و ارتقاء سلامت جهانی اختصاص دهند. در سال 2017 رئیس جهمور فرانسه فرانسوا اولاند نشان افتخار این کشور را که بالاترین نشان ملی فرانسه به حساب می آید، به گیتس و همسرش به خاطر فعالیت های ارزشمند خیرخواهانه آنها اعطا کرد.

به مناسبت تولد این مرد بزگ، تعدادی از نقل قولهای زیبای او را با یکدیگر مرور می کنیم:

موفقیت معلم خوبی نیست زیرا باعث می شود افراد موفق فکر کنند که هیچ وقت شکست نمی خورند.

. بزرگترین پیشرفتهای بشریت، اکتشافات او نیستند بلکه پی بردن به روشی است که این اکتشافات بتوانند بین افراد مختلف تساوی و برابری ایجاد کنند.

. مانعی که در برابر تغییر وجود دارد، کم توجهی نیست بلکه زیاد بودن پیچیدگی است.

. ناراضی ترین مشتریان شما بهترین منبع شما برای یادگیری هستند.

. یک تصمیم یکسان را دوبار نگیرید.

6. من ترکیبی از افراد باانگیزه را جمع می کنم و به آنها می گویم چه چیزی درست است و چه چیزی درست نیست. راه مدیریت کردن یک سازمان بزرگ مانند این (مایکروسافت) و همراه کردن بهترین افراد با خود همین است.

. افرادی را با علایق مشترک با خود پیدا کنید، موانع را بررسی کنید و به همراه یکدیگر آنها را پشت سر بگذارید.

. تکنولوژی فقط یک ابزار است. برای اینکه به کودکان مان کار تیمی را آموزش دهیم و به آنها انگیزه ببخشیم به معلم نیاز داریم.

. تلویزیون دنیای واقعی را نشان نمی دهد. در دنیای واقعی افراد باید از کافی شاپ بیرون بیایند و سر کار بروند.

. ما همه به افرادی نیاز داریم که به ما بازخورد بدهند. اینگونه است که پیشرفت می کنیم.

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.