سمینار « تسلط بر بازار با مدیریت اطلاعات »
آموزشگاه بازارسازان در آخرین روز تابستان 1396 میزبان سمینار تسلط بر بازار با مدیریت اطلاعات با تدریس پرویز درگی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران خواهد بود.
با توجه به جایگاه اطلاعات برگرفته از بازارگردی و تحقیقات بازاریابی در تصمیم گیری و تصمیم سازی درست مدیران؛ این اطلاعات می تواند در راستای توسعه بازار و افزایش سهم سازمان ها و بنگاه های اقتصادی مورد استفاده قرار گیرد.
در این سمینار به مباحث ذیل پرداخته می شود :
• جایگاه اطلاعات در تصمیم گیری درست
• ویژگی های اطلاعات ارزشمند
• ابزارهای چهارگانه تصمیم گیری شایسته کار و کسب
• معرفی مدل جامع سیستم اطلاعات بازاریابی
• جایگاه تحقیقات بازاریابی در نظام بازاریابی
• چگونه فرهنگ مدیریت اطلاعات را در سازمان نهادینه کنیم؟
• بازارگردی و مشاهده بازار در نظام مدیریت
• تحقیقات کیفی معمول چه هستند و چگونه اجرا می شوند؟
• تحقیقات کیفی نوین چه هستند و چگونه اجرا می شوند؟
• مهمترین نکات در مدیریت اطلاعات در تحقیقات کمی چه هستند؟
• چگونه هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی را در سازمان نهادینه کنیم؟
• بیست توصیه اساسی در تسلط بازار
دبیرخانه این همایش اعلام کرده است که این سمینار با حضور مدیران بازاریابی و فروش، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط، کارشناسان فروش و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی در روز جمعه 31 شهریور ماه 1396 در سالن پروفسور مسعود حیدری آموزشگاه بازارسازان برگزار خواهد شد.
علاقهمندان جهت ثبتنام یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفنهای دبیرخانه سمینار تماس حاصل کنند:
تلفن: 4-66028401-021
نمابر: 66028116-021