وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

نمونه عینی اصل ادراک 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

نمونه عینی اصل ادراک

به عبارتی با این موضوع می خواهم به فراگیران عرض کنم که چقدر کار بازاریابی و فروش سخت و دشوار است، لذا فروشنده حرفه ای باید توان انعطاف پذیری و هماهنگی با افراد دارای تیپ های شخصیتی متفاوت و ادراکات متفاوت را داشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری در این حرفه موفق نمی شوند .

 

 پس باید با بکارگیری افراد مستعد با تیپ شخصیتی متناسب و آموزش های لازم (خصوصاً در ابعاد روانشناسی و بازاریابی) ایشان را برای این حرفه آماده ساخت و سپس با تمرین و تکرار و شاگردی، نسبت به ارتقاء مهارت های ایشان اقدام کرد.



در هتل آسمان در تاریخ 15/7/88 عزیزی معترض بود که چرا در زمان استراحت به جای چای ، قهوه داده اند؟ مگر
برگزار کنندگان به ذائقه ما ایرانیان که چای خور هستیم آشنایی ندارند؟

و عزیز دیگری گفت ما اکثراً چای می خوریم حالا در اینجا به ما احترام گذاشته اند و قهوه، آن هم در فنجان چینی داده اند لذا باید قدردان هم باشیم .

 

این همان اصل ادراک است ، یعنی هرکس از ظن خود شد یار من .

 

حضرت مولانا در داستان فیل و تاریکی می گوید :

 

در نظرگه گفتشان شد مختلف

 

این یکی دالش لقب داد آن الف

 

سبز باشید 

 

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.