وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

چرا مدتی است که نمی نویسید؟ 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

چرا مدتی است که نمی نویسید؟

پس ملاحظه می فرمائید که سخت مشغول هستم. ضمن اینکه مشاوره ها و سمینارها که نان مان از دل آنها در می آید، نیز جای خود را دارند.



در شرکت پارس آنلاین دو دوره بازاریابی و فروش تلفنی را در حال تدریس هستم. در شرکت خدمات ماشینی وابسته به تأمین اجتماعی، مدیریت بازاریابی را در فضای رقابتی تدریس می کنم که امروز دوشنبه (12/7/88) بعد ازظهر تمام
می شود. در سازمان مدیریت صنعتی که کمافی السابق کلاسهایم را دارم. با زنجیره امید به صورت مشاور افتخاری فعالیتهایی را شروع کرده ایم.

دوره های جامع مدیریت بازاریابی در دانشکده مدیریت با مدیریت اینجانب و زحمات ستارگان پر فروغ TMBA (همراهانم را می گویم) ادامه دارد. دوره سوم نیز از هفتم آبان شروع می شود (بشتابید دوره دارد تکمیل می شود) با چند شرکت در حال مذاکره قراردادهای مشاوره و تحقیقات بازاریابی  هستیم.

 

چند مذاکره به قرارداد رسید. از جمله ایران نوبافت - شرکت سرمایه گذاری مسکن پرارین و...



بس است خیلی تبلیغ کردم. ولی اینها را نوشتم تا بدانید که من و همکارانم خستگی ناپذیر هستیم، اگر ننوشتم ببخشید، من کتاب می نوشتم، ان شاءالله از مهرماه تا پایان سال حداقل در هر ماه یک یا دو کتاب جدید به بازار عرضه می کنیم، همه آنها را بخرید، بخوانید و به دیگران معرفی کنید. حرف ندارند، فوق العاده هستند. در ضمن کتاب مدیریت فروش نیز به چاپ هفتم رسید. بازاریابی و فروش تلفنی حتی یک جلد هم از چاپ اول نمانده است، لذا چاپ دوم بزودی عرضه
می شود، به لطف الهی، دعای شما و همت همکاران عزیز دلم در
TMBA، سخت مشغولیم.

دعایمان کنید تا خدمتگزاری صدیق برایتان باشیم.

 

در ضمن تا می توانید TMBA را به دیگران معرفی کنید.

 

تا یادم نرفته عرض کنم برای چند مجموعه بزرگ، نیاز به مدیر فروش - کارشناس فروش - مدیر ارتباطات و تبلیغات داریم. منتظرم،لطفا معرفی کنید.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.