وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

شماره سی و هفتم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

شماره سی و هفتم ماهنامه بازاریاب بازارساز منتشر شد

ماهنامه بازاریاب بازارساز وارد چهارمین سال انتشار خود شد. در این شماره از ماهنامه مطالب کاربردی حوزه فروش و بازاریابی را از نظر خواهید گذراند. از تمامی مدیران محترم در شرکتهای پخش می‌خواهم که با تهیه این مجله برای نیروهای خود گامی بزرگ در جهت توسعه تیم، سازمان و در نهایت کشور خود بردارند. 
خوشحالم به دوستان و همراهانی که در تهران حضور ندارند و یا ترجیح می‌دهند مجله را روی گوشی همراه خود بخوانند، این خبر را بدهم که شما عزیزان می‌توانید از این پس به نسخه الکترونیکی مجله از طریق اپلیکیشن فیدیبو دسترسی داشته باشید. کافیست به اپ‌استور، بازار و یا سایت فیدیبو بروید و اپلیکیشن را دانلود کنید. این امکان جدید به ویژه برای دوستانی که در تهران حضور ندارند و می‌خواهند در جریان جدیدترین مطالب و اتفاقات حوزه بازاریابی و فروش قرار گیرند، بسیار ارزشمند است.
همچنین برای گرفتن اشتراک مجله می‌توانید به سایت www.marketingshop.ir مراجعه کنید یا با شماره‌های 02166408251 و 02166423667 تماس حاصل کنید. لازم به توضیح است که اشتراکهای سازمانی شامل تخفیف ویژه می‌باشند.
یادداشت مدیر مسئول
با شما قدم در سال چهارم می‌گذاریم
به قلم پرویز درگی
سرمقاله
از شیر مرغ تا جان آدمیزاد؟!
به قلم محمد حسین مرتضایی
سرخط خبرها
اخبار بازاریابی و فروش
فروشگاه‌های زنجیره‌ای تنها 7 درصد سهم خرده‌فروشی را در اختیار دارند
فروش بالای ساعت‌های هوشمند در ایران
تولید چهار میلیارد نخ سیگار در دو ماه
پایش برچسب‌گذاری محصولات سلامت عملیاتی شد
فروش کتابی که امضای هیتلر را برخود داشت
آمازون سوپرمارکت زنجیره‌ای هول‌فودز را خرید
بازار فروش چالش پیش روی صنایع دستی
اولین سوپرمارکت خودران جهان در چین
فروش تلفنی
پشت تکنولوژی پنهان نشوید؛ تلفن را بردارید
گسترش تکنولوژی و افرایش راه‌های ارتباطی با مشتری باعث شده که فروشندگان بیش از گذشته راه‌هایی برای تماس نگرفتن با مشتری داشته باشند. ترس تماس با مشتری از دیرباز با فروشندگان بوده است. حالا که فکس، ایمیل و از آنها مهم‌تر شبکه‌های اجتماعی رونق گرفته‌اند، فروشندگان با اتکا به آنها کمتر به سراغ تماس با مشتری می‌روند...
نرم افزار
اکسل کاربردی برای مدیران کسب‌و‌کار
در این شماره، ادامه ترفندهای کاربردی اکسل را با هم مرور خواهیم کرد.
وصول مطالبات
راهکارهایی در جهت کاهش مطالبات معوق
یکی از مسائل اصلی در حوزه فروش و بازاریابی، موضوع وصول مطالبات در زمان فروش اعتباری است. فروشندگان، ویزیتورها، بازاریاب‌ها و واحد مالی شرکت، با همکاری یکدیگر برای کاهش سوخت پول و کاهش چک برگشتی و مطالبات معوقه باید میزان اعتبار مشتریان خود را بدانند. در این مجال به چند راهکار مهم اشاره خواهیم داشت...
مهارت
مهارت های کلامی و غیر کلامی در بازاریابی و فروش حرفه ای (قسمت دوم)
در ادامه مقاله قبلي در زمينه مهارت‌هاي كلامي در بازاريابي و فروش حرفهاي (قسمت اول)، مطالب مهم و ضروري ديگري در اين زمينه كه اجراي آنها سبب وفاداري و ارتباط بهتر با مشتری و فروش بیشتر می‌شود، ارائه مي‌گردد....
مدیریت فروش
سرمربی تیم فروش خود باشیم
در دنیای ورزش، وظیفه اصلی سرمربی کمک به بازیکنان برای توسعه نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف‌شان است. به همین دلیل است که با تغییر یک سرمربی شاهد آن هستیم که همان بازیکنان قبلی به یکباره دچار تغییراتی باورنکردنی می‌شوند و سطح عملکردشان به شکل معناداری تغییر می‌کند. در حقیقت به نظر می‌رسد همه چیز ثابت مانده ولی...
میزگرد
چگونگی ایجاد ثروت برای شرکت‌های پخش(از دیدگاه مدیریت مالی)
میزگردی با حضور تعدادی از مدیران مالی
رفتار مصرف‌کننده
چهار سبک خرید و استراتژی‌های فروش به هر یک
آیا کار کردن با برخی از مشتریان برای‌تان سخت و عذاب‌آور است؟ شاید شما هم با مشتریانی برخورد کرده باشید که وقتی می‌خواهید راجع به فروش با آنها صحبت کنید، سفره دل‌شان را باز می‌کنند و داستان زندگی‌شان را از ابتدا برای‌تان تعریف می‌کنند...
پرسش و پاسخ
پرویز درگی به سئوالات شما پاسخ می دهد
در این بخش به سئوالات خوانندگان پاسخ داده می شود
بازاریابی دارویی
فروش دارو؛ طرح‌های ترویجی (قسمت اول)
در جریان تعاملات با داروخانه‌ها همیشه در دوره‌هایی از لحاظ زمانی، شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند طرح‌های ترویجی را که در آن تخفیف ویژه برای مشتریان در نظر گرفته‌اند اجرا کنند. این قضیه در صنایع دیگر هم مرسوم است و عناوین مختلفی از جمله چاشنی فروش، آفر، فستیوال فروش، جشنواره فروش، طرح سبد و ... دارد. از این شماره  قصد داریم تا مطالب بسیار مهمی را که حاصل سال‌ها تجربه اجرایی در همین زمینه است، تقدیم عزیزان کنیم...
برنامه‌ریزی
مراقب جلوی پای‌تان باشیدعواقب غافل شدن از زمان حال!
برنامه‌ریزی برای آینده یکی از لازمه‌های موفقیت فردی و شغلی است. اندر فواید برنامه‌ریزی آنقدر گفته و نوشته شده که شاید پرداختن به آنها تکرار مکررات باشد. با در نظر گرفتن ویژگی‌های حوزه فروش و اینکه کار فروشندگان و به طور کلی نیروهای فروش از طریق بررسی آمار فروش و عدد و رقم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اهمیت برنامه‌ریزی در این کار بیش از پیش مشخص می‌شود...
رفتار شناسی
فروشنده پیشرو کیست؟ (بخش سوم)
در بخش اول و دوم این نوشتار به 9 ویژگی از ویژگی‌های فروشنده پیشرو پرداختیم و اینک در سومین بخش، به 5 صفت دیگر خواهیم پرداخت و در نهایت جمع‌بندی خواهیم داشت...
واژه‌نامه
واژه‌نامه بازاریابی، فروش و تبلیغات
از این شماره قصد داریم در بخشی از ماهنامه به آموزش زبان انگلیسی با تمرکز بر مباحث بازاریابی، فروش و تبلیغات بپردازیم.
عشق کار
نویدبخش چون نوید؛نفیس چون نفیس نخ
معرفی یکی دیگر از کارآفرینان برتر کشور
کتابخانه
معرفی کتاب
معرفی دو کتاب در حوزه بازاریابی و فروش

سبز باشید
 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.