چگونگی رفتار با افراد بدقلق
شناخت رفتار و اثر آن
مهارتهای اساسی به منظور برقراری ارتباط
برخورد با فریبکاران
برخورد با مراجعان سختگیر
تا کردن با مدیران پرتوقع
کنار آمدن با مدیران بدقلق
برخورد با زیردستان بدقلق
نگاهی به عنوان کتاب و عناوین فصلهای آن علاقه مندی اینجانب را برای مطالعه زیاد کرد.
از همکار عزیزم جناب آقای آخوندی که این کتاب را به بنده معرفی کردند، سپاسگزارم. توجه شما همراه عزیز را به مطالعه یادداشت هایم از این کتاب جالب جلب می کنم:
ادامه این مطلب را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.
سبز باشید