وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

چه جایگاه رفیعی دارد این مشتری 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

چه جایگاه رفیعی دارد این مشتری


مشتری یعنی هدف


مشتری یعنی عشق


مشتری یعنی سرمایه


مشتری یعنی واسطه روزی


مشتری یعنی نفس


مشتری یعنی رفیق


مشتری یعنی ارباب


مشتری یعنی عامل بقا


مشتری یعنی خودم


من که از این نگرش و از این تعاریف کیف کردم ، امیدوارم که این دانایی تبدیل به مهارت در به کارگیری، در سراسر کشورمان شود .


لازم است از نوع برخورد زیبای جناب آقای حبیبی، مالک و مدیر هتل تازه تاسیس نوید ( واقع در حدفاصل شهرهای قائمشهر و ساری)نیز صمیمانه تشکر کنم ، انصافاً ایشان یک مدیر هتل عالم عامل عاشق است .


ایشان شخصا ً با مسافران صحبت می کردند ، نسکافه می خوردند ، نظرسنجی می کردند و با نهایت دقت تمام جزئیات را زیر نظر داشتند و از فضای رقابتی نیز اطلاعات خوبی داشتند و بخش از خاطراتشان را از سفرهای خارجی برایم بازگو کردند و این گفتار ایشان نشانه این بود که ایشان با الگوبرداری آگاهانه در سفرهای خارجی می خواهد هتلی داشته باشند که واقعاً متمایز باشد . امیدوارم ایشان و تمام عاشقان مشتری در کسب و کارشان موفق باشند


سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.