وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

فصل تغییر آمد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

فصل تغییر آمد

از اینکه در دوران رخوت و رکود برخی کار و کسبها، تعدادی از عزیزان توجه به آموزش و سرمایه گذاری برخود را فراموش نمی کنند خوشحالم . به واقع در حال حاضر یکی از بزرگترین مسائل بنگاههای اقتصادی، امور حوزه بازاریابی و فروش است. و به عینه عصر حکومت مشتری را شاهد هستیم. حال مدیران و کارشناسان بنگاههای اقتصادی باور کرده اند که بسیاری از دانسته ها و تجربیات گذشته، قابلیت تعمیم دادن به آینده را ندارند پس باید خودشان را با مباحث روز کار و کسب خصوصاٌ بازاریابی و فروش بیشتر مجهز کنند.

در همین راستا آموزشگاه بازارسازان امسال با شعار فصل تغییر آمد به استقبال بهار نو می رود. طی چند سال گذشته نیز، خدمات آموزشی ما بیشتر به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز آموزشی بنگاه هاي خصوصي و دولتی، طراحی و اجرا شده است. برنامه های آموزشی در آموزشگاه بازارسازان بر اساس تجارب ارزنده گروه  در انجام پروژه های آموزشی، تحقیقاتی و مشاوره در سازمانهای متعدد، شکل گرفته است. از این رو در طراحی این برنامه ها تاکید خاصی بر کاربردی بودن آموزه ها و انطباق آنها با تغییرات بازار و محیط کار و کسب کشورمی باشد. آموزشگاه بازارسازان سکان اجرای برنامه های آموزشی خود را به اساتید مجربی سپرده است که ضمن برخورداری از سوابق علمی و تدریس دانشگاهی، از تجارب ارزنده ای در مدیریت اجرایی و مشاوره ی بنگاه های اقتصادی برخوردار هستند.

در ماه نخست سال 96، کارگاههای کاربردی بازاریابی و فروش تلفنی، تکنیکهای فروش B2B، و دوره مدیریت جامع فروش توسط همراهانم در آموزشگاه بازارسازان برگزار خواهد شد که توصیه میکنم از همین امروز برای ثبت نام در این دوره های اموزشی که نگرش بازار ایران ویژگی آن است، تماس بگیرید.

میتوانید تقویم آموزشی نیمسال اول سال 96 را از لینک زیر دریافت کنید و در صورت تمایل با شهریه های امسال در آنها ثبت نام کنید:

http://uupload.ir/files/gxmm_%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1_%D8%B9%DB%8C%D8%AF.jpg

بعلاوه برای اطلاع از آخرین اخبار آموزشگاه میتوانید حساب اینستاگرام آموزشگاه با شناسه @bazarsazan1 را دنبال و یا در کانال گروه tmba با ای دی @parvizdargi  عضو شوید.

 

سبز باشید

 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.