سمینار مدیریت توزیع و پخش با نگرش بازار ایران برگزار شد
سمینار مدیریت توزیع و پخش از سلسله سمینارهای بازاریابی آموزشگاه بازارسازان امروز پنج شنبه 7 بهمن ماه در سالن هگمتانه هتل بزرگ المپیک و با حضور 120 نفر از مدیران عامل و مدیران بازاریابی و فروش، مدیران صنعت پخش، مدیران شعب و نمایندگی ها و ریاست محترم هیئت مدیره انجمن شرکتهای صنعت پخش جناب آقای مصطفی خدایی و ریاست مرکز 13 سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد.
پرویز درگی مدیرعامل tmba و ریاست انجمن علمی بازاریابی ایران در این سمینار تخصصی ضمن برشمردن ویژگیهای سازمانهای عصر رقابت و اهمیت مدیریت مبتنی بر تغییرسازی به ارائه مدل جامع مدیریت بازاریابی و جایگاه مدیریت توزیع و پخش در آن پرداخت.
مولف کتابهای بازاریابی با نگرش بازار ایران در ادامه درباره مفهوم و تعریف کاربردی مدیریت توزیع و پخش با نگاه جامعیت نگری و شایسته سالاری گفت. رییس انجمن علمی بازاریابی ایران در ادامه صحبتهای خود درخصوص استراتژی توزیع و نیروهای شکل دهنده آن، نقش شرکت پخش در مقابل شرکت های صاحب کالا و خرده فروشان، معرفی آمیزه توزیع و چگونگی پیاده سازی آن، چگونگی پیاده سازی یک سازمان توزیع مویرگی، اصول و چارچوب های مدیریت امور نمایندگی ها، وظایف مدیران شعب، ارائه فرمول کامل مدیریت هزینه های توزیع و پخش، ممیزی جامع توزیع به بیان نکاتی پرداخت و گفت و گوی خود را با توصیه های اساسی برای موفقیت در مدیریت توزیع و پخش به پایان رساند.
گفتنی است آموزشگاه بازارسازان در مورخ هفدهم بهمن ماه سال جاری نیز سمیناری با عنوان مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان برگزار خواهد کرد که علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند با شماره های 02166028111 و 02166028112 تماس حاصل کنند و یا جهت رزرو جا وارد لینک زیر شوند:
http://yon.ir/73PO
سبز باشید