هتل المپیک هفتم بهمن ماه 1395 میزبان سمینار مدیریت توزیع و پخش با سخنرانی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران خواهد بود
صنعت پخش به دلیل ارتباط دو سویه، از یک طرف با واحدهای تولیدی و از سوی دیگر با مصرفکنندگان، از تخصص و هوش و ظرفیتی برخوردار است که این توان را در سایر تشکلهای صنفی کمتر میتوان دید. آموزشگاه بازارسازان یکی از اعضای گروه tmba با درک این ظرفیت هفتم بهمن ماه سال جاری، اقدام به برگزاری سمینار مدیریت توزیع و پخش با سخنرانی اینجانب پرویز درگی خواهد کرد.
تماشای ویدیوی دعوتنامه سمینار مدیریت توزیع و پخش
دبیرخانه این سمینار تسلط فراگیران به مباحث مدیریت توزیع و پخش در ابعاد مختلف در نظام بازاریابی را یکی از اهداف اصلی سمینار پیش رو مطرح کرده است. در این همایش مباحث ذیل مطرح خواهد شد:
- ویژگی های سازمان های عصر رقابت و اهمیت مدیریت مبتنی بر تغییر سازی
- ارائه مدل جامع مدیریت بازاریابی و جایگاه مدیریت توزیع و پخش در آن
- تعریف کاربردی مدیریت توزیع و پخش با نگاه جامعیت نگری
- استراتژی توزیع و نیروهای شکل دهنده آن
- نقش شرکت پخش در مقابل شرکت های صاحب کالا و خرده فروشان
- معرفی آمیزه توزیع و چگونگی پیاده سازی آن
- چگونگی پیاده سازی یک سازمان توزیع مویرگی
- اصول و چارچوب های مدیریت امور نمایندگی ها
- وظایف مدیران شعب
- ارائه فرمول کامل مدیریت هزینه های توزیع و پخش
- ممیزی جامع توزیع
- #توصیه های اساسی برای موفقیت در مدیریت توزیع و پخش
دبیرخانه این همایش اعلام کرده است که این سمینار با حضور مدیران بازاریابی و فروش، مدیران توزیع، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط، کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی در روز پنج شنبه، 7 بهمن ماه 1395 در هتل المپیک تهران سالن هگمتانه برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ثبت نام 4 بهمن خواهد بود.
اختصاص کارگاه جنبی بهمنظور پاسخگویی به سؤالات فنی و تخصصی مخاطبان، در برنامه این سمینار گنجاندهشده است.
علاقهمندان جهت ثبتنام یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفنهای دبیرخانه سمینار تماس حاصل کنند:
021-66028111 و 112 (آموزشگاه بازارسازان).
سبز باشید