وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی منتشر شد 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی منتشر شد

کتاب جدید انتشارات بازاریابی کار مشترک استاد و دوست عزیزم دکتر وظیفه دوست و اینجانب امروز پانزدهم دی ماه منتشر شد. در ادامه پیشگفتاری که برای این کتاب نوشته ایم میخوانید.

پيشگفتار

"صد ايده‌ي برتر بازاريابي"، كتابي خاص است؛ هر يك از ايده‌ها در كمترين كلمات ‌‌تشريح ‌‌‌شده‌اند.‌‌ حتي ‌‌اگر ‌‌نخواهيد‌‌ كل كتاب را يكجا بخوانيد،‌‌‌ مي‌توانيد‌‌‌ هر يك از ايده‌ها را از روي فهرست انتخاب كرده و در زمان 2 تا 3 دقيقه‌اي مطالعه كنيد.
ايده‌ها خلاقانه و مؤثر هستند و براي اجرايي كردن بسياري از آنها نيازي به صرف هزينه‌هاي سنگين نيست. ايده‌ها متناسب با شرايط و تكنولوژي حال حاضر بازار مي‌باشند و در ارائه‌ي آنها از سادگي قابل تحسيني استفاده شده است. با عنايت به اينكه يك تعريف كاربردي از مديريت فروش عبارت است از: "ارتقاي سطح كمّي و كيفي فروش." هدف ما در مديريت فروش اين است كه با پوشش بيشتر بازار، فشار موجودي بالاتر، سطر فاكتور بيشتر در سبد خريد مشتري و در نهايت، وصول مطالبات بهتر و بهبود جريان نقدينگي، كميت فروش را افزايش دهيم و در مقايسه با سنوات مشابه گذشته از يك رشد خطي بالارونده برخوردار باشيم. همچنين مي‌خواهيم فروشمان باكيفيت باشد؛ يعني مشتريان را حفظ كنيم، خشنود سازيم و ضمن بهره‌مندي سازمان خودمان، ايشان را به سفيران برندمان تبديل كنيم. اين كتاب مي‌تواند در اين مسير بسيار كمك‌كننده باشد. و بديهي است بهره‌گيري از ساير علوم، خصوصاً روانشناسي و ارتباطات در اين راه مورد تأكيد است. ما امروزه باور داريم فقط تكيه كردن به اصول منطقي فروش و بهره‌گيري از آموزه‌هاي نيمكره‌ي چپ مغز كفايت نمي‌كند بلكه، لازم است از حس شهود و بصيرت نيمكره‌ي راست مغز هم بهره بگيريم. با عنايت به تعريف ساده ولي در عين حال پرمعنا و مفهوم بازاريابي كه علم و هنر نزديك كردن شركتها به مشتريان است و فروش به ثمر رساننده‌ي تمامي عمليات بازاريابي است، كتاب بخوبي و با گيرايي  و تمركز بر ساده‌سازي لازم به اين امور پرداخته است.
شايسته است از احمد آخوندي، مدير توانا و داناي انتشارات بازاريابي و محسن جاويدمؤيد، سردبير پرتلاش "دوماهنامه‌ي توسعه مهندسي بازار" بابت ويراستاري و تمام مراحل چاپ و نشر كتاب سپاسگزاري ‌كنيم.
تقاضا مي‌شود توصيه‌ها و نظرات خود را براي در نظر گرفتن چاپهاي بعدي كتاب از طرق زير به ما برسانيد:
•    سايت شخصي پرويز درگي: www.dargi.ir
•    نشاني ‌اينترنتي: info@TMBA.ir
•    سايت انتشارات بازاريابي: www.marketingPublisher.ir
•    نشاني اينترنتي: info@marketingPublisher.ir
•    نشاني انتشارات بازاريابي: تهران، خيابان آزادي (شرق به غرب)، بعد از خوش شمالي، كوچه نمايندگي، پلاك 1، واحد 10
•    با شماره‌ي تلفكس: 66431461(021)
•    با شماره‌ي تلفنهاي: 66431637(021) و 66434055(021)
•    با شماره‌ي تلفن همراه شخصي‌: 09121994281‌

 

                                                                                                         سبز باشيد
دكتر حسين وظيفه‌دوست - پرويز درگي


 

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.