وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

رانندگان حرفه ای در پیچ جاده سبقت می گیرند 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

رانندگان حرفه ای در پیچ جاده سبقت می گیرند

این شرکت مصداق همان سبقت مناسب در پیچ جاده است . در حالی که بسیاری از شرکت های آن صنعت، دچار وضعیت رکود و بحران شده اند ، نفیس نخ با بهره گیری از مدیریت قوی و تیم کارآمد با میانگین سنی جوان و شاداب ، شرکتی متفاوت شده است .
حضور در جمع عزیزان که با برگزاری سمینارهای متعدد در حوزه های علوم انسانی و فنی ، مرتب در حال تیز کردن
اره های خودشان و پیاده سازی یادگرفته ها با فضای همدلی و یادگیری تیمی هستند ، برایم جذاب بود.

تمام فعالیت ها به صورت فرایندی طراحی شده بود و هر تیم آموخته ها و پیشنهادات خود را به صورت هفتگی در تابلوی اعلانات در معرض دید مابقی قرار می دادند. ورزش صبحگاهی آنها همراه با موزیک در حیاط شرکت و در کنار فواره آب هم جذابیت خاصی داشت. در زمانی که متاسفانه خیلی از سازمانها و بنگاه­های اقتصادی با بهانه های متعدد سعی دارند همان ادبیات و کارکردهای گذشته را به کار گیرندکه دوران آنها به سرآمده است و به حالت های مختلف از زیربار سرمایه گذاری آموزش و مشاوره های علمی شانه خالی می کنند و البته نتیجه آن نیز عقب ماندن از قافله رقابت خواهد شد ، اقدامــات شــرکتی نظیـر نفیس نـخ و امثالهم می تواند سرمشق و الگوی خوبی باشد.

 

من از مدیران و کارشناسان آن شرکت درسهای خوبی گرفتم و از آنها سپاسگزارم.

 

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.