وبسایت شخصی پرویز درگی معلم بازاریابی

عرضه و معرفی : مزیت رقابتی بازاریاب 27 تیر
admin لایک 0 دیدگاه

عرضه و معرفی : مزیت رقابتی بازاریاب

عرضه و معرفی خوب بازاریاب برای مدیران تصمیم ساز و تصمیم گیر در الویت نخست قرار دارد . استدلال ساده ای نیز مدیران دارند که با هوشمندی عجین است . مدیران می گویند بازاریابی که قادر است با شخصیت ، منش، و رفتار پسندیده و مطلوب ظاهر شود ، به احتمال کالا و محصولی هم شأن قابلیتهای خود دارد وگرنه چه ضرورتی دارد با داشتن شأنی ارزشمند ، کالا و محصولی نازل عرضه کند !




ادامه این مطلب  را در کتاب "یادداشتهای معلم بازاریابی" بخوانید.

سبز باشید

درباره وبلاگ
من نوشتن را دوست دارم هر روز می نویسم .با بنیان گذاری TMBA و زیر مجموعه های آن شامل : آموزشگاه بازارسازان،شرکت نوربیز، کانون تبلیغاتی ضمیر بازار، مجله بازار یاب بازارساز، مجله TMBA، انتشارت بازاریابی، فروشگاه کتاب، دپارتمان مشاوره، دپارتمان تحقیقات بازاریابی و... سعی کرده ام با همراهی همکارن صمیمی در نهایت توان در خدمتگزاری به جامعه کار و کسب ایران بکوشم.